Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:29:43 GMT

چرا تمرین بانوان ملی‌پوش تکواندو در کرج برگزار شد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۹۰۹

چرا تمرین بانوان ملی‌پوش تکواندو در کرج برگزار شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون تکواندو چندی پیش مجوز آغاز اردوهای تیم ملی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و البته به صورت محدود دریافت کرد و پس از آن تمرینات تیم ملی مردان آغاز شد. در مورد تیم ملی بانوان نیز کادر فنی تیم ملی پس از بررسی شرایط نفرات مورد نظر را انتخاب و اعلام داشت که دور جدید اردوهای آماده سازی از تاریخ ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بحث‌های زیادی در مورد نفرات دعوت شده و حتی انتخاب اوزان مورد نظر کادر فنی برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک در بخش قاره‌ای وجود دارد، کادر فنی تیم ملی بانوان جلسات تمرینی را با حضور نفرات دعوت شده در کرج برگزار می‌کند.

اینکه چرا خارج از محدوده فدراسیون، تکواندوکاران با دعوت سرمربی تیم ملی در یکی از سالن‌های تکواندو کرج تمرین می‌کنند، سوال خبرنگار مهر بود که نه زهرا سروی به عنوان نایب رئیس بانوان و نه مهرو کمرانی به عنوان سرمربی تیم ملی حاضر به پاسخگویی نشدند.

حسن شکریان مسئول روابط عمومی فدراسیون در این مورد به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه قبلی قرار است اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان در تاریخ تعیین شده آغاز شود و هیچ تمرین و یا حتی مبارزه‌ای غیر از این مورد تائید فدراسیون نیست.

نکته مهم دیگر در خصوص مسائل بهداشتی در زمان حضور تکواندوکاران در سالن، قبل، در جریان و بعد از تمرین است. آیا سالنی که سرمربی تیم ملی برای تمرین بانوان انتخاب کرده شرایط لازم در این مورد را داشته و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده یا خیر؟ اگر یکی از این قهرمانان با مشکل مواجه شود چه کسی جوابگوست؟

خانه تکواندو به عنوان محل تشکیل اردوهای تیم ملی شرایط مناسبی برای کنترل ورزشکاران در شرایط شیوع ویروس کرونا دارد و جای تعجب دارد چرا در روزهایی که کرونا دوباره شهرها را به تعطیلی کشانده، سرمربی تیم ملی دست به چنین ریسک بزرگی زده و تکواندوکاران را به تمرین دعوت می‌کند.

پاسخ روابط عمومی فدراسیون تکواندو مشخص می کند که این اقدام سرمربی تیم ملی خودسرانه بوده و وی باید در این مورد پاسخگو باشد.

کد خبر 5040023

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو بانوان ایران فدراسیون تکواندو ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون کشتی السد قطر کشتی آزاد تکواندو والیبال یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید