Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و یعقوبی امام جمعه بحنورد باب جدیدی در مواجهه با حجاب اجباری گشودند؛ آن‌ها درخواست کردند فضا برای افراد بی‌حجاب ناامن شود و وزارت ارتباطات زنان بی‌حجاب را در اینترنت شناسایی کند تا به زعم امام جمعه، آن‌ها را خفه کنند! پیش از این طباطبایی نژاد نسبت به دوچرخه‌سواری زنان در اصفهان هشدار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی نژاد دلیل خشک شدن آب زاینده رود را عکس گرفتن دختران کنار رودخانه خوانده بود. افکار عمومی به درخواست «ناامن کردن فضا» حساسیت نشان دادند و تصاویری از قربانیان اسیدپاشی منتشر کردند که به عقیده آن‌ها محصول ناامنی فضا هستند.

منتقدان می‌گویند فضا باید برای مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران ناامن شود نه کسانی که کمی روسروی‌شان عقب است. هرچند هر دو امام جمعه از اظهاراتشان به سرعت عقب نشینی کردند و بار صحبت‌هایشان را به دوش رسانه‌ها انداختند، اما شواهد نشان می‌دهد این سخنان تحریف نشده و آن‌ها این اظهارات را مطرح کرده‌اند. حقیقت آن است که هیچگاه نمی‌توان یک مسئله اجتماعی را از طریق «ناامن کردن فضا» حل کرد.

بیشتر بخوانید: ایجاد ناامنی برای زنان، دودی که به چشم همه می‌رود/ امام جمعه اصفهان در نقش پدر یا ناپدری؟

موضوع حجاب اجباری از اسفند ماه سال ۵۷ در ایران مطرح شد و از آن زمان تا کنون حاکمیت موفق به حل آن نشده است. بخشی از حاکمیت خواستار تساهل در موضوع حجاب هستند و گروهی دیگر معتقدند با ادامه این روند، دینداری مردم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. با وجود اختلاف در برخورد با بی‌حجابی، بخشی از بودجه کشور هر ساله برای تجهیز گشت‌های ارشاد و تامین نیروی انسانی آن هزینه می‌شود. حاکمیت هنوز نتیجه دلخواهی در موضوع حجاب به دست نیاورده، اما همچنان اصرار دارد برخورد قهری بهترین روش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، حجاب اجباری ، حجاب اختیاری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حجاب اجباری حجاب اختیاری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد

علی ملاشاهی  رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور ۲ اطلاعیه هشدار سطح زرد این اداره کل، از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان و رگبار پراکنده بهاری در سطح استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (سیزده تا چهاردهم اردیبهشت) برای همه مناطق سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از پیش از ظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبح پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

ملاشاهی عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند