Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: سالمندان که نیازمند به برقراری تعاملات اجتماعی هستند تا از خطرات ناشی از گوشه گیری همچون افسردگی مصون بمانند، این روز‌های کرونایی مجبور به ماندن در خانه و پرهیز از حضور در تجمعات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به سرطان‌های شایع سالمندان، افزود: سرطان روده بزرگ و سرطان سینه، دو سرطان شایعی است که با غربالگری می‌توان آن ها را بطور زودرس شناسایی کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با تاکید بر اینکه اعلام آمار‌های مرگ و میر سالمندان بر اثر ابتلا به کرونا استرس و نگرانی آن‌ها را افزایش می‌دهد، ادامه داد: همه گروه‌های سنی ممکن است به کرونا مبتلا شوند اما گروه سالمندان بیشتر در معرض خطر هستند و باید مراقبت‌های بیشتری در این دوره داشته باشند.

محمد افکار با اشاره به اینکه باید سالمندان توانمند، فعال و سالم داشته باشیم، بیان کرد: تکریم سالمندان در دین و فرهنگ ما جایگاه خاصی دارد ولی باتوجه به شکاف بین نسلی که اتفاق افتاده باید بیش از پیش سالمندان را تکریم کنیم.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قشر سالمند علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان

چند راهکار ساده برای درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان ذکر شده است که آنها را می‌توان در منزل انجام داد. یکی از این راهکارها بستن پهلوها با پارچه مناسب برای گرم نگه داشتن موضع کلیه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • این میوه از افسردگی جلوگیری می‌کند
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • شایع ترین نوع سرطان در استان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • از روان تا درمان