Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:43:25 GMT

اعتماد به جوانان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۷۴۶

اعتماد به جوانان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

امیر سرتیپ دوم محمود محمدعلی فام روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: توکل به خدا، تکیه به دانش و توان داخلی و جوانان این کشور سبب شد که در تمام آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و شکست دشمن را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اهمیت خودکفایی در جنبه‌های مختلف با بکارگیری بیشتر نسل جوان ادامه داد: جوانان پا در رکاب، مقتدر، ولایتمدار، با ایمان و متعهد کشور در تمام صحنه‌ها نشان دادند که ظرفیت و توان بالا داشته و قادرند نیازهای نظامی و غیرنظامی را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان با بیان اینکه باید مطیع ولایت باشیم خاطرنشان کرد: نقطه قوت مردم، جوانان و نیروی‌های نظامی کشورمان و هوانیروز بصیرت و تلاش مداوم برای بی نیازی از سایر کشورهاست.

امیر محمدعلی فام به شعار سال ۹۹ جهش تولید اشاره و تصریح کرد: خودکفایی در امور آموزشی که با تکیه بر توان داخلی محقق شده است نمود واضحی از جهش تولید به شمار می‌رود و این مرکز در تسریع و شتاب در نوآوری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش در خدمت ملت است تصریح کرد: امروزه به ملت عزیز می گوییم اگر قرار باشد دشمن گوشه چشمی به وطن داشته باشد با دستورات سلسله مراتب فرماندهی جوابشان را با سُرب داغ خواهیم داد.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور ارتش جمهوری اسلامی به نقش پررنگ هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: اگر باز هم خاکی از خاک ایران به پوتین دشمن بچسبد این خاک را با خون خواهیم شست.

امیر محمدعلی فام درباره مرکز آموزش هوانیروز  اصفهان گفت: روزی که استادان و مدرسان امریکایی از این مرکز می‌رفتند عنوان کردند که بزودی برخواهیم گشت به این معنا که نیروهای داخلی توان آموزش‌های تخصصی خلبانی و مهندسی بالگردها را ندارند اما جوانان ایرانی نشان دادند که بدون نیاز به آنان قادر به پیشبرد امور هستند.

مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی بالگردی در جنوب غربی آسیا و تنها مرکز آموزش بالگردی در کشورمان به شمار می‌رود.

استان اصفهان در دفاع مقدس افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس اصفهان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته دفاع مقدس اصفهان اخبار کنکور مرکز آموزش هوانیروز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان