Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@02:13:42 GMT

تعطیلی یک هفته ای در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۷۸۰

تعطیلی یک هفته ای در زنجان

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان از اعمال محدودیت یک هفته‌ای در استان به منظور کنترل موج جدید کرونا خبر داد. ناطقان: حسن مظفری ظهار داشت: از امروز به مدت یک هفته شهرهای قرمز استان زنجان تعطیل می‌شوند.

وی با بیان‌ اینکه برای جلوگیری از ادامه‌دار بودن روند قرمز شهرستان‌های استان زنجان ناچار شدیم محدودیت‌های یک هفته‌ای را در شهرهای قرمز استان زنجان اجرا کنیم، گفت: استاندار زنجان و ستاد مقابله با کرونای استان‌ این قانون را تصویب کردند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان افزود: بر همین اساس کل فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی، نمازهای جماعت مساجد، نماز جمعه، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، چایخانه‌ها، رستوران‌ها و تالارها، مراکز تفریحی، سینما، شهربازی و کتابخانه‌ها به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

وی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز به مدت یک هفته به شکل غیرحضوری برگزار می‌شوند.
منبع: عصر ایران برچسب ها: تعطیلی ، زنجان ، ناطقان ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعطیلی زنجان ناطقان کرونا استان زنجان یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان