Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:57:20 GMT

کشف محموله قاچاق سیگار از کامیون بار علوفه در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۸۷۶

کشف محموله قاچاق سیگار از کامیون بار علوفه در همدان

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق سیگار در همدان خبر داد و اظهار کرد: فردی اقدام به قاچاق بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال با یک دستگاه خودرو کامیون کرده بود که دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم سیگارها را از استان‌های غربی زیر بار علوفه جاسازی کرده بود که در گلوگاه شهید زارعی همدان به دام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو پرونده متهم هم اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان در حال رسیدگی است.

وی در ادامه از جریمه ۱۱۴ میلیون ریالی قاچاق دیسک و صفحه خبر داد و افزود: ۲۰ عدد صفحه کلاچ قاچاق از انبار یک فروشگاه کشف شد.

جودکی با بیان اینکه متهم علاوه برضبط کالا به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت نیز محکوم شد گفت: طبق گزارش سازمان صمت همدان پس از بازرسی از انبار یک فروشگاه تعداد ۲۰ عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از ۹۷۵ میلیون ریال کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پنجم این اداره کل پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۱۴ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت مکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از مردم بابت ارسال گزارشات و همکاری با آنها قدردانی کرد و گفت: تقاضا داریم مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir به ما اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان حمل سیگار تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد