Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@10:46:23 GMT

فریب وعده‌ اعزام به عتبات عالیات را نخورید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۹۸۰

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، از مشتاقان زیارت اربعین حسینی خواست درباره وعده‌های اعزام به عتبات عالیات هوشیار باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ امینی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز‌های کشور عراق، عده‌ای افراد فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، اقدام به اخذ مبالغی از برخی زائران اربعین حسینی می‌کنند و در شرایطی که هیچ گونه اقدامی برای اعزام آنان به عتبات عالیات نمی‌توانند انجام دهند، زائران را در مبادی خروجی کشور سرگردان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طبق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، همه پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی"العراقیه" تا اطلاع بعدی از مبدا جمهوری اسلامی ایران به عراق و بالعکس لغو شده است، خاطرنشان کرد: طبق قوانین کشور عراق، ورود غیر مجاز تحت هر شرایطی به آن کشور ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
این مقام انتظامی در ادامه به افراد شیاد و فرصت طلب در خصوص کلاهبرداری از زائران اربعین حسینی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس آگاهی در برخورد با این گونه افراد کاملا قاطع و جدی است و در اسرع وقت، برای شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام خواهد کرد.
سرهنگ امینی همچنین، مشتاقان زیارت اربعین حسینی را به پیگیری اخبار از رسانه‌های معتبر(رسانه ملی و...) فراخواند و از آنان خواست در مواجهه با این گونه موارد، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند. برچسب ها: پلیس ، آگاهی ، زیارت ، اربعین ، اعزام ، عتبات ، سازمان هواپیمایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس آگاهی زیارت اربعین اعزام عتبات سازمان هواپیمایی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید

به گزارش خبرآنلاین، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و اعلام کرد ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر، بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند. هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدارهای لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903103

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید