Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ارشد فروش جنسیت: آقا ، خانم مسلط به فرآیند فروش و تکنیکهای بازاریابی مسلط به اصول و فنون مذاکره دارای مهارتهای ارتباطی، ایده پرداز، خلاق و صبور مسلط به حوزه فروش B2B ایجاد ارتباط با مشتریان بزرگ و متوسط و یافتن فرصت های فروش پرزنت حضوری محصولات تخصصی شرکت پیگیری مذاکرات تا انعقاد قرارداد فروش توانایی در تولید و آنالیز گزارشات مختلف مهارت در بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی با دقت و توجه به جزئیات و منظم آشنایی کافی با زبان انگلیسی ترجیحا دارای سابقه در حوزه IT حداقل 5 سال سابقه کار مفید کارشناس فروش امور نمایندگان جنسیت: آقا ، خانم مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی دارای تجربه در زمینه شناسایی و جذب نمایندگان واجد شرایط جهت همکاری با شرکت کنترل و ارزیابی عملکرد نمایندگان توانایی در آموزش فنی و راهبری نمایندگان فروش حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط در حوزه IT از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا شماره فکس زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس فاکس 02144267474 ایمیل job@sinap-co.com

 

پربیننده ترین افزایش ۷هزار نفری استخدام در آموزش و پرورش شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی فراهم می‌شود طرح مجلس برای ساماندهی استخدام‌های دولتی استخدام مهندس طراح برد الکترونیک در اردبیل استخدام کارشناس کنترل کیفیت و اپراتور تولید در پرشین ایتال کیش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۶۴ قانون اساسی هر ۱۰ سال باید ۲۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه شود، گفت: از سال ۷۸ تا به حال به تعداد نمایندگان اضافه نشده است. در حال حاضر جمعیت کشور به ۸۶ میلیون نفر رسیده، اما هنوز این حق قانونی یعنی افزایش تعداد نمایندگان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه این قبیل طرح‌ها به هر دلیلی در دوره‌های قبل رد می‌شد، ادامه داد: متاسفانه یک بی‌عدالتی با افزایش جمعیت در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده که باید حتماً با افزایش تعداد نمایندگان برطرف شود.

صباغیان تاکید کرد: در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که سه نماینده دارند این در حالیست که در یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان ۴۵ هزار نفر جمعیت و یک نماینده دارد. کجای آن عدالت است؟

وی این مساله را سبب حاکم شدن بی عدالتی محض در توزیع نمایندگان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همه می‌دانیم نمایندگان نقش بالایی در پیگیری رشد و توسعه و توزیع عدالت دارند. در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با ۶ شهرستان و ۶۵۰ هزار نفر جمعیت و یک نماینده داریم که عدالت نیست. 

این نماینده مردم بسیاری از بی‌عدالتی‌ها را ناشی از عدم توزیع عادلانه نمایندگان خواند و تصریح کرد: در مبحث توزیع نمایندگان سه شاخص جمعیت، محرومیت و وسعت مدنظر قرار دارد. هر فردی هم در رابطه با این مسئله اعتراض داشته با این شاخص‌ها مستدل و دقیق به آنها پاسخ داده شده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن