Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@21:55:25 GMT

جمع بدهی‌های آمریکا به ۸۲ تریلیون دلار رسید!

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۱۱۷

جمع بدهی‌های آمریکا به ۸۲ تریلیون دلار رسید!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از سایت رسمی اعلام بدهی آمریکا، میزان بدهی‌های دولت این کشور تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۲۰ به ۲۶ تریلیون و ۸۲۴  میلیارد و ۷۲۲ میلیون دلار رسیده است. میزان بدهی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه به طور متوسط ۸۱ هزار و ۱۹۳ دلار و میزان بدهی هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۲۱۴ هزار و ۸۴۵ دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسری بودجه دولت آمریکا تا پایان ماه سپتامبر به سه تریلیون و ۱۴۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین اقلام بودجه‌ای آمریکا شامل: مراقبت‌های درمانی با یک تریلیون و ۳۰۴ میلیارد و ۲۵۸ میلیون دلار، تامین اجتماعی با یک تریلیون و ۹۷ میلیارد و ۲۶۶ میلیون دلار، هزینه‌های دفاعی با ۷۰۰ میلیارد و ۱۳۵ میلیون دلار و بهره پرداختی بدهی با  ۳۴۰ میلیارد و ۸۱ میلیون دلار است.

هم‌چنین تا پایان ماه سپتامبر، میزان مجموع بدهی‌های دولتی و غیردولتی آمریکا معادل ۸۲ تریلیون و ۱۶۴ میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار بوده است. از این میزان، ۲۰ تریلیون و ۷۵۹ میلیارد و ۷۶۲ میلیون دلار مربوط به بدهی های شخصی بوده که یک تریلیون و ۷۲۵ میلیارد و ۴۴۲ میلیون دلار آن به شکل وام دانشجویی بوده است.

طی این مدت، اوراق قرضه آمریکایی در اختیار کشورهای خارجی به هفت تریلیون و ۱۴۳ میلیارد و ۷۱۲ میلیون دلار رسیده است. کسری تجاری آمریکا در این ماه ۸۳۰ میلیارد و ۸۰۳ میلیون دلار اندازه گیری شده است که ۳۰۲ میلیارد و ۷۹۲ میلیون دلار از این کسری مربوط به تجارت با چین بوده است. این کسری بودجه بزرگ همواره یکی از موارد اختلافی مهم با چین بوده و این کشور متعهد شده است در قالب فاز نخست توافق تجاری خود با آمریکا، این رقم را کاهش دهد.

در طرف دارایی ها نیز مجموع دارایی های ملی ۱۲۴ تریلیون دلار و ۱۷۹ میلیارد دلار و مجموع دارایی های خانوارهای آمریکایی ۹۷ تریلیون و ۵۷۱ میلیارد دلار برآورد شده است.   

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1075217 برچسب‌ها دلار آمریکا اقتصاد آمریکا دولت آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دلار آمریکا اقتصاد آمریکا دولت آمریکا میلیون دلار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد