Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:57:29 GMT

قیمت و فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۲۴۸

قیمت و فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست

به گزارش افکارنیوز،

متاسفانه در روزهای سخت بیماری کرونا بسیاری از هموطنان از اقلام و امکانات بهداشتی همچون: دستگاه ضد عفونی کننده دست ، الکل بهداشتی، ماسک و... استفاده نمی‌کنند و همین امر در گسترش کرونا موثر بوده است! به همین جهت، بسیاری از متولیان و مسئولین مراکز و اماکن مجبور شده‌اند تا برای بالا بردن سطح بهداشت و کمک به کاهش میزان گسترش بیماری کرونا، اقدام به خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله در انواع و طرح‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود که با توجه به کیفیت ساخت، حجم مخزن و متریال استفاده شده در آن و دیگر امکانات جانبی، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد.

پس می‌توان گفت که رعایت بهداشت و پاکیزگی همیشه با سلامتی انسان گره خورده است. مخصوصاً، این روزها که ویروس کرونا زندگی تمام آدم‌های روی کره زمین را به خطر انداخته است. پس به چه وسایل و ابزاری برای رعایت بهداشت نیاز است؟

اگر صاحب یک کسب وکار پرمخاطب هستید...

اگر صاحب رستوران هستید و یا مدیریت داروخانه و یا شرکتی را برعهده دارید که روزانه تعداد بیشماری به محیط کار شما مراجعه می‌کنند، چه برنامه‌ای برای افزایش سطح سلامت دارید؟! البته که شاید دستگاه ضد عفونی کننده دست ، همان حلقه‌ی مفقوده‌ی کسب وکارتان برای افزایش سطح سلامتی باشد؛ پس بهتر است برای این کار عجله کنید؛ چرا که محیط کار شما در خطر انتقال ویروس کرونا قرار دارد و اگر خودتان و یا مشتریانتان با این بیماری درگیر شوند، قطعاَ تجربه تلخی از محیط کسب و کارتان در ذهن‌ها باقی میماند!

توجه داشته باشید که اگر از همان ابتدا یا اقلامی چون دستگاه ضدعفونی کننده دست ، پیشگیری‌های لازم را انجام ندهید و ویروس کرونا به محیط کار شما وارد شود، بی‌شک سلامتی تمام کارکنان در خطر است.

در حقیقت استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده یکی از ابزارهای ضروری در اماکن عمومی مانند مدارس، بانک‌ها، رستوران‌ها آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و... است. طراحی این دستگاه‌ به گونه‌ای است که تمام اجسام و یا دست‌ها را با مایع ضدعفونی کننده آغشته می‌کند.

پس استفاده از انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست راه حلی مناسب برای پیشگیری از انتقال ویروس می‌باشد.

اگر می‌خواهید برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست اقدام کنید و یا از قیمت آن با خبر شوید، در ادامه همراه ما باشید.

 دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک یا پدالی ؟

 دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست پدالی با فشار دادن پا روی پدال محلول ضد عفونی کننده بر روی دست اسپری می‌شود. استفاده از این مدل برای تمام مراجعه‌کنندگان بسیار آسان، هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار کم و قابل جابه‌جایی است.

اما دستگاه‌ ضد عفونی کننده دست اتوماتیک دارای سنسور است و فرد با قرار دادن دست زیر سنسور محلول بر روی دست اسپری و تا زمانی که دست روبرو سنسور قرار دارد، پاشش انجام می‌شود.

به طور کلی، این دستگاه در سه نوع دیواری، رومیزی و پایه‌دار قابل تولید و نصب است که با توجه به توجه کاربر ساخته می شود.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

بله! اولین سوال این است که برای خرید این دستگاه، کدام مدل بهتر است؟ پدالی یا اتوماتیک ؟ برای این که خرید بهتری داشته باشید، قطعاَ بایستی در مورد مزایا و ویژگی این دو مدل بیشتر صحبت کنیم.

نصب دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی در مکان‌های مختلف موجب می‌شود افراد هنگام ورود، دستان خود را کاملا ضد عفونی کنند و هیچ میکروب و ویروسی را با خود وارد محل اجتماع نکنند و همچنین هنگام خروج آنها، دوباره این پروسه انجام شود دهند تا اگر میکروبی داخل محیط کار یا نشیمن وجود دارد، به فضای بیرون منتقل نشود.

ویژگی‌های دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی باعث می‌شود که فرد تماسی با سطوح دستگاه نداشته باشد و امکان انتقال ویروس از طریق دستگاه موجود، تقریبا صفـــــر است! پس به جرئت می‌توان گفت که این ویژگی بزرگترین و بهترین مزیت این مدل دستگاه است.

دیگر مزایای که برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده اهمیت پیدا می‌کند، شامل موارد زیر می باشد:

معمولاً تعداد دفعات اضافه کردن محلول ضد عفونی کننده به دستگاه‌های گنجایش بالایی بسیار کم است. پس داشتن این ویژگی برای محیط‌های شلوغ و پر‌رفت و‌آمد بسیار مهم است. معمولاً دستگاه‌هایی که به صورت اتوماتیک هستند و از برق شهری استفاده می‌کنند، طرفدار بیشتری دارند؛ چرا که این گونه دستگاه‌ها نیازی به استفاده از باتری نخواهند داشت. هم چنین دستگاه‌هایی که دارای سینک جمع‌کننده زیر دست باشد، مانع ریختن آلودگی‌های دست بر روی کف زمین می‌شود. کاربری آسان دستگاه برای حس بهتر مراجعه‌کنندگان بسیار اهمیت دارد. دستگاه‌هایی که نیاز به نصب نداشته باشند، گزینه بهتری می‌باشند. دستگاه ضد عفونی کننده دست ، مدل  دیسپنسر چشمی

این مدل دستگاه جز دستگاه‌های اتوماتیک است که از دو جنس پلاستیکی و فلزی ساخته می‌شود. از آنجا که دستگاه دیسپنسر چشمی فضا کمی اشغال می‌کند، می‌توان چند از آن را در محل‌های رفت‌و‌آمد قرار داد. این محصول از قیمت ۸۰۰ تومان به بالا قابل خریداری است. اگر بخواهید به صورت پایه دیواری یا ایستاده ان را نصب کنید، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. 

سنسوری که داخل دستگاه دیسپنسر قرار دارد، چشمی هست و  بسیار حساس و به محض حس کردن دست شروع به پاشش می‌کند. در صورتی که سنسور داخل دستگاه توسط شرکت‌های معتبر اروپایی ساخته شده باشد، بسیار دقیق عمل می‌کند و هیچ تاخیر و ایرادی  در پاشش محلول مشاهده نخواهد شد. برای خرید دیسپنسر چشمی کلیک کنید 

آیا از قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست خبر دارید؟ این دستگاه را می‌شود با قیمت ارزان تهیه کرد یا خیر؟

بدون شک خیلی‌ها در مورد قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست سوال می‌پرسند. از آنجا که این دستگاه در انواع متنوع تولید می‌شود و همانطور که عنوان شد، نوع عملکرد، ظرفیت مخزن و همچنین کیفیت ساخت آن متغیر و البته قیمتش نیز متفاوت است.

 بطور کلی، کمترین قیمتی که می‌توان برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده مشاهده کرد، حدود یک میلیون تومان در بازار که این محصول تا پنج میلیون تومان نیز قابل خرید است.  البته خوب است بدانید که قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست نشانه‌ای از کیفیت و عملکرد بهتر دستگاه نیست. بلکه هر دستگاهی برای مکان خاص طراحی و تولید شده است.

فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست وین طب

حال برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم! فروشگاه وین طب یکی از شرکت‌های تولید کننده ابزار آلات و تجهیزات پزشکی است که در زمینه فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک و دیگر تجهیزات پزشکی و بهداشتی فعالیت دارد. مراحل ثبت سفارش در این فروشگاه بسیار راحت و به‌صرفه‌تر از خرید حضوری در فروشگاه‌های مختلف است.

شما از طریق وب سایت وین طب (vinteb.com) می‌توانید سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و کالای مورد نظر را به راحتی در درب منزل  تحویل بگیرید.

کارشناسان وین طب (vinteb.com) همراه همیشگی مشتریان هستند؛ در هر جایی از ایران!

یکی از کارهای منحصر‌به‌فردی که مجموعه وین طب در زمینه فروش و ارائه مناسبترین قیمت دستگاه ضدعفونی کننده دست انجام داده، راهنمایی‌های تخصصی مشتریان هنگام خرید است. پس اگر هنوز تصمیم خود را برای انتخاب مدل دستگاه قطعی نکرده‌اید، به راحتی می‌توانید با کارشناسان وین طب صحبت کنید. در هر جایی از ایران عزیز هستید، متخصصین وین طب آماده ارسال سفارش‌های مربوط به دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک به سراسر کشور می‌باشد.

ما شما را از ویروس‌ها دور خواهیم کرد تا با سلامتی کامل، به کسب و کارتان رونق دهید...

برخی شرکت ها از کلمه هوشمند برای اتوماتیک بودن دستگاه استفاده میکنند که گفتنی هست دستگاه ضد عفونی هومشند هیچ فرقی با مدل اتوماتیک ندارد و می توانید از دستگاه ضد عفونی دست هوشمند به صورت کاملا اتوماتیک استفاده کنید .

اطلاعات بیشتر در سایت وین طب به آدرس زیر :

www.vinteb.com

09124510683 مهندس جوادی

-----------------------------

قیمت دستگاه های ضدعفونی دست فوق از 1.270.000 تومان شروع میشود.

اگر باز سوالی دارید به سایت تجهیزات پزشکی وین طب مراجعه کنید با تشکر

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیماری کرونا دستگاه ضد عفونی کننده دست وین طب دستگاه ضد عفونی کننده دست دستگاه ضدعفونی کننده دست قیمت دستگاه ضد دستگاه ها محیط کار وین طب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران: اخبار خرید و فروش حواله خودرو وارداتی ایثارگران از اساس تکذیب می شود. وقتی هنوز حواله ای صادر نشده، اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها اخباری در فضای مجاز و برخی سایت ها منتشر می شود مبنی بر فروش چند میلیاردی حواله خودرو ایثارگران مشمول دریافت خودرو وارداتی. حتی آگهی های فراوانی در سایت های خرید و فروش منتشر شده که نشان از رد پای پررنگ دلالان حوزه خودرو دارد.

میثم اروز مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، این خرید و فروش ها را از اساس تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز حواله ای صادر نشده و ماشینی وارد نکرده ایم تا قیمت گذاری شود، دقیقا اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

وی گفت: تماس هایی از طرف جامعه ایثارگری داریم که اطلاع می دهند تماس های زیادی از طرف دلالان به این عزیزان می شود که با قیمت های چند میلیاردی سعی در تحریک جانبازان دارند برای دامن زدن به اخبار دروغ خرید و فروش حواله خودرو وارداتی.

اروز ادامه داد: از همه جانبازانی که با چنین تماس هایی مواجه می شوند می خواهیم به مراجع قضایی گزارش دهند و یا به ما اطلاع دهند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم. 

وی همچنین با اشاره به برخی از آگهی ها دروغ در سایت های خرید و فروش که یکی از آنها اسم و رسم بیشتری هم دارد، بیان داشت: تلاش می کنیم تا به زودی این آگهی ها نیز جمع شود و تذکر جدی به این سایت ها نیز داده خواهد شد.

معاون تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: قانون اختصاص خودروی وارداتی به ایثارگران مشمول در بند 3 تبصره 13 توسط مجلس شورای اسلامی مجدد تصویب شد و از این جهات نیز برای ایثارگران جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن