Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ۱۳ آبان مراسم راهپیمایی برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) اظهار کرد: ستاد سه نفره با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، شورای تبلیغات اسلامی و معانت اجتماعی استانداری گلستان برای پیگیری برنامه های 13 آبان شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: مقاله نویسی، کرسی آزاد اندیشی، تولید فیلم کوتاه، استفاده از فضای مجازی، برگزاری مسابقات نقاشی، همایش مجازی برای دانش آموزان، برگزار مراسم ملی و مذهبی و سخنرانی در کلاس حضوری، استفاده از ناوگان عمومی اتوبوس و حمل و نقل عمومی از جمله برنامه هایی است که در این جلسه پیشنهاد شد و همه فرمانداری ها به تناسب ظرفیتی که دارد این برنامه ها را اجرا خواهد کرد.

 

حق شناس بیان کرد: از 28 مرداد سال ۳۲ جنایت های متعددی آمریکایی ها نسبت به ملت و کشور عزیزمان داشتند و باید به بیان زیبا این جنایت ها بپردازیم.

 

وی افزود: به نظر می رسد از یک ماه گذشته تاکنون شرایط استان از نظر کرونا بهتر از روز گذشته می شود و در کشور تنها چند استان هستند که در وضعیت زرد قرار دارد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: روند شیوع ویروس کرونا نزولی است و تاکنون نیمی از شهرهای استان در وضعیت سفید قرار دارند ولی با این وجود باید برنامه های تجمعی در روز 13 آبان به صورت نمادین برگزار شود و در این تجمعات به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شود.

 

حق شناس افزود: مراسمات 13 آبان با اولویت فضای باز در نظر گرفته شود و از ظرفیت همه اقشار به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و روحانیت در این روز استفاده شود.

 

وی گفت: کمیته ای به منظور به کارگیری از ظرفیت رسانه ها و کانال های مجازی رسمی در استان برای گرامیداشت 13 آبان تشکیل می شود و از ظرفیت خبرگزاری ها و کانال های مجازی رسمی از اول آبان تا 13 آبان به کارگیری خواهد شد و کمیته ای  با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی کل استان در این زمینه شکل خواهد گرفت.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه با رعایت پروتکل ها از دیگر برنامه هایی است که در روز ۱۳ ابان پیشنهاد شده است و همچنین به این مناسبت مسابقه شعر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و عکس با موضوع  تبعید حضرت امام راحل، روز دانش آموز، میلاد پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) و تسخیر لانه جاسوسی در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی حق شناس ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان حق شناس 13 آبان استاندار گلستان برنامه ها حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد