Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:22:03 GMT

نیاز آتش نشانی تهران به ١٠ زمین برای ساخت ایستگاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۳۴۰

نیاز آتش نشانی تهران به ١٠ زمین برای ساخت ایستگاه

معاون فنی و توسعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برای برنامه ١۴٠٠ خود باید به ١۴۶ ایستگاه برسیم. حدود ١٠ زمین لازم است که جانمایی کنیم، مکاتبات دریافت زمین ها با شهرداران مناطق انجام شده است و پیگیر هستیم که زمین ها را دریافت کنیم و جانمایی ایستگاه ها را انجام دهیم.

بهروز رضایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سازمان آتش نشانی تهران در مجموع حدود ١۵٠ ساختمان دارد که از این تعداد ١٣٢ آن ایستگاه های آتش نشانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پایان سال احتمالا ١٣۵ یا ١٣۶ ایستگاه داشته باشیم البته تعدادی ایستگاه در حال ساخت داریم که شماره جدیدی محسوب نمی شود و در واقع بازسازی ایستگاه های قدیمی است.

معاون فنی و توسعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: ایستگاه های شهرک رسالت، ایستگاه ۴۴ در جاده کرج، ایستگاه صابونیان در میدان شوش، ایستگاهی در قیطریه و ایستگاهی در خیابان سعدی در حال ساخت هستند. در حال حاضر پنج ایستگاه در دست ساخت هستند که برخی از آن ها بازسازی ایستگاه است.

وی افزود: شش ایستگاه در دست ساخت بود که یکی از آن ها افتتاح شد.

رضایی با بیان اینکه حدود ١٠ ایستگاه نیاز به تعمیرات دارند، گفت: تعدادی مثل ایستگاه ١۵، ۴۴، ١۶ نیاز به بازسازی کامل دارند.

وی افزود: برای برنامه ١۴٠٠ خود باید به ١۴۶ ایستگاه برسیم. حدود ١٠ زمین لازم است که جانمایی کنیم، مکاتبات دریافت زمین ها با شهرداران مناطق انجام شده و پیگیر هستیم که زمین ها را دریافت کنیم و جانمایی ایستگاه ها را انجام دهیم.

رضایی در پایان گفت: برخی از ایستگاه های در حال بازسازی از نظر بنا مشکل دارند چرا که ساختمانشان قدیمی است اما بعضی ها باید از نظر جانمایی جا به جا شوند یعنی شاید در جایی واقع شده بودند که در حال حاضر کارایی ندارند و باید آن ها را در نقطه دیگری جانمایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداران مناطق ایستگاه آتش نشانی ایستگاه ها آتش نشانی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک مورد فرونشست زمین و ترکیدگی لوله آب ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساعت اکیپ ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی به همراه افسر کشیک وقت با تجهیزات و پمپ‌های مکنده به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این فرونشست به عمق ۴ متر و طول و عرضی زیاد اتفاق افتاده است.

وی افزود: پس از حضور عوامل حوادث اداره آب و قطع آب، ترمیم لوله شکسته انجام شد و عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و با حضور عوامل یاد شده و همچنین عوامل شهرداری منطقه و پلیس راهور برای مسدودی و عدم تردد خودروها محل را ترک کردند.

شریعتی گفت: ترمیم و پر کردن حفره ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6098875

دیگر خبرها

  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران