Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:10:26 GMT

آلیسون شروع لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۳۹۸

آلیسون شروع لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد

دروازه بان برزیلی لیورپول به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی برابر آژاکس همراهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، لیورپول برای اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس، دو هفته دیگر بدون دروازه بان اصلی خود یعنی آلیسون بکر به زمین خواهد آمد. این دروازه بان برزیلی در تمرین روز شنبه از ناحیه کتف مصدوم شد و به همین دلیل بازی برابر استون ویلا را از دست داد و به جای او آدریان اسپانیایی به میدان رفت که ۷ بار نیز دروازه خودی را باز شده دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ سرمربی گفت:  دو بازیکن در طول تمرین به یکدیگر برخورد کردند. یکی بلند شد ، دیگری بلند نشد.  آسیب دیدگی می توانست بسیار بدتر باشد با این حال باید با این موضوع کنار امد چون چنین اتفاقاتی در زمین و تمرین رخ می دهد.  اما به هر حال مشخص است که او مقابل اورتون قادر به رقابت نخواهد بود. او می تواند چهار هفته دیگر دوباره در دسترس باشد ، اما شش هفته واقع بینانه تر است. 

آژاکس چهارشنبه ۲۱ اکتبر در ورزشگاه یوهان کرویف مقابل قهرمان انگلیس به میدان خواهد آمد . آدریان،  دروازه بان ذخیره اسپانیایی لیورپول در بازی برابر استون ویلا کابوس وار ظاهر شد. با این حال سرمربی آلمانی از دروازه بان تیمش حمایت کرد و گفت:‌  او نتوانست در مورد گل هایی که دریافت کردیم کاری کند. بگذارید این را بگویم: ما واقعاً به عنوان تیم به او کمک نکردیم و نمی توان دروازه بان را به تنهایی مقصر دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلیسون بکر تیم فوتبال لیورپول انگلیس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند