Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:35:57 GMT

خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه معترضین

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۵۹۶

خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه معترضین

‍‍‍‍‍‍

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، پلیس روز یکشنبه در منطقه بنی براک در جریان درگیری‌های خشونت آمیز در هنگامه تلاش برای بستن یک کنیسه در شهر اولتراارتدوکس، ۱۳ نفر را دستگیر کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی است که درگیری از زمانی آغاز شد که نیروها شروع به جریمه کردن افراد نزدیک به کنیسه شدند و با مقاومت آنها همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس یک ویدئو منتشر شده، یک مرد از یهودیان حریدی در کنیسه افسران پلیس را نازی خطاب کرد و از آنها خواست تا به آلمان بازگردند.

صحنه‌های دستگیری وحشیانه معترضان توسط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی موجب گسترش موج اتهامات علیه نیروهای صهیونیستی بخاطر استفاده از زور شده است. در یک ویدئو مشخص است که یک نیروی پلیس وحشیانه به صورت یک مرد با زانو به شدت ضربه می‌زند در حالیکه چند افسر دیگر سعی در زمین زدن وی دارند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

همزمان با فشار نیروهای پلیس برای اجرای اقدامات جهت اعمال قرنطینه درگیری‌های شدیدی در مناطق سکونت یهودیان ارتدوکس افراطی در شهر قدس نیز شکل گرفته است. طبق مستندات شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پلیس از نارنجک برای متفرق کردن جمعیت معترضان استفاده می‌کند و در این حال یک پسر بچه را برای دور کردن از تجمع‌ها به شدت هل می‌دهد. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تجمع معترضان یهودیان ارتدوکس افراطی را در معا شعاریم نشان می‌دهد.  

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

صبح یکشنبه نیز پلیس از زور برای اعمال قوانین محدودیت کرونا در محله‌های یهودیان ارتدوکس افراطی استفاده کرد. خشونت پلیس برای سرکوب اعتراض‌ها در نقاط مختلف گسترش داشت تا حدی که در شهرک بیتار ایلیت افسران پلیس برای متفرق کردن تجمع‌ها با ساکنین به شدت درگیر شده و چند تن از آنان را دستگیر کردند. در یک ویدئو منتشر شده نیز پلیس یک سطل را به طرف یک پسر بچه از جماعت یهودیان ارتدوکس افراطی پرتاب می‌کند و در هنگام بازداشتش به طرز فجیعی دستان خود را دور گردن پسر بچه حلقه می‌زند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

اعتراض‌های ضد نتانیاهو و جماعت یهودیان ارتدوکس افراطی پس از تصویب طرح محدودیت برای برگزاری اعتراض‌ها، شنبه و یکشنبه گسترده تر از قبل نیز پیگیری شد. تصویب این طرح در پارلمان رژیم صهیونیستی از دیدگاه منتقدان نوعی خاموشی صدای معترضان تلقی می‌شود و جماعت یهودیان ارتدوکس نیز محدودیت‌های بیشتر را مانع انجام مناسک مذهبی خود در هنگامه تعطیلات مذهبی سوکوت می‌دانند.

روز شنبه نیز اعتراض‌های ضد نتانیاهو به صورت گسترده در نقاط مختلف فلسطین اشغالی پیگیری شد و درگیری‌های شدیدی هم بین معترضان و نیروهای پلیس شکل گرفت. علاوه بر نیروهای صهیونیستی حاضر در صحنه برای سرکوب اعتراض‌ها گروه دیگری که حامیان کابینه نتانیاهو یا مخالفین اعتراض‌ها از آنها یاد می‌شود نیز به معترضان حمله کردند.

برچسب‌ها اعتراض های خیابانی اسرائیل رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتراض های خیابانی اسرائیل رژیم صهیونیستی اعتراض های خیابانی اسرائیل رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094686

دیگر خبرها

  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • تصاویری جالب از بازدید یهودیان اولترا ارتدوکس اسرائیل از موشک ایرانی
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین