Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:49:30 GMT

«شکلات تلخ» زندگی کودکان کار را بررسی می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۶۳۱

«شکلات تلخ» زندگی کودکان کار را بررسی می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی احمدی در این باره گفت: برنامه شکلات تلخ با هدف ساماندهی کودکان کار و پرداختن به موضوعات و مشکلات این گروه آسیب پذیر کلید خورد اما در ادامه عوامل موثر بر کشانده شدن کودکان به خیابان را بررسی کردیم ، در برنامه روز سه شنبه ماندگاری بر عادت اشتباه و فاصله گرفتن از هویت کودکان برررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده و کارگردان شکلات تلخ می‌گوید: روایت ما در این برنامه مستندگونه با بررسی زندگی کودکان کار، دختران فراری، خانواده های آسیب دیده، مهاجرت، طلاق، اعتیاد و ... کلید خورد و با توجه به محدودیت در اشاره مستقیم به قصه زندگی افراد، گروه نگارش داستان آنها را باز نویسی و در نهایت به تولید و روایت توام رسیدیم در این برنامه نیز زندگی کودکان کار و خیابان را به لحاظ چرایی تغیر روحیه و روان بر سر چهار راه ها با حضور دکتر علی گو مدیر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور، دکتر کیاسری  ( روان شناس) و مهندس فروتن مهر کارآفرینی  که مسیر زندگی متفاوتی را تجربه کرده است تا امروز به تحلیل رسانه ایی می رسانیم.

تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز سه شنبه داستان پسری  به نام نوید و خانواده اش را بازسازی می کنیم که مسیر تلخ زندگی اش  حاوی نکات بسیاری است.

برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه  بعد از اخبار بامدادی   روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان شکلات تلخ کارگردان عوامل موثر کودکان کار شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهید فاطمیون + فیلم

خبرنگار ما به سراغ خانواده شهیدی رفته که پیکرش پس از ۶ سال برگشته و به چشم انتظاری مادر پایان داده است. شهید محمد رضا امیری در اربعین سال ۹۳ در حلب سوریه به شهادت رسید.

محرم ۱۳۹۳ بود که شهید محمد رضا امیری موفق شد تا رضایت خانواده را بدست آورد؛ از همان آغاز تشکیل لشکر فاطمیون جزو اولین ها بود که راهی سرزمین آرزویش شد.

برادر شهید محمد رضا امیری می‌گوید بیشتر خاطرات خوب زندگی اش با برادر بزرگترش گره خورده است.

شهید امیری تنها چهل روز رؤیایش را زندگی کرد و به خاطر باورش جنگید؛ مادر محمد رضا امیری با گذشت ۶ سال از شهادت فرزندش منتظر آمدنش بود.

سرانجام پیکر شهید محمد رضا امیری پس از گذشت ۶ سال بازگشت و در سال ۱۳۹۹ در امامزاده حمزه خاتون آباد به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت