Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:11:51 GMT

دو باشگاه ورزشی در بهبهان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۶۹۴

دو باشگاه ورزشی در بهبهان پلمب شدند

حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: پیرو دستور ستاد کرونا و استاندار خوزستان مبنی بر ممنوعیت فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با آن جهت اجرای این دستور بارزسی از اماکن ورزشی در دستور کار این اداره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بارزسی با حضور معاون فرماندار و نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی صورت گرفت که طی آن دو باشگاه ورزشی به دلیل فعالیت و عدم تمکین به دستورات پلمب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان تصریح کرد: در روزهای آتی نیز بارزسی و نظارت از کلیه اماکن ورزشی صورت خواهد گرفت و با جدیت تمام با مکان‌های ورزشی که در حال فعالیت هستند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش نیروی انتظامی جوانان حسین خود باشگاه اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم