Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:18:08 GMT

کشف سیگار قاچاق از بارعلوفه در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۰۷۲۲

کشف سیگار قاچاق از بارعلوفه در همدان

داریوش جودکی روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: فردی با بارگیری بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان در زیر بار علوفه یک دستگاه کامیون قصد انتقال این محموله از استان‌های غربی به سمت همدان را داشت.

وی اضافه کرد: متهم در گلوگاه شهید زارعی انتطامی همدان به دام پلیس افتاد و پرونده وی هم اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف تجهیزات بهداشتی قاچاق  
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: حسب گزارش های رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی از فروشندگان اقلام بهداشتی مربوط به کرونا، با حضور رییس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان و تیمی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی دفتر یکی از شرکت های تامین کننده تجهیزات پزشکی بررسی شد.

جودکی اضافه کرد: در بازرسی از این محل مقادیر زیادی انواع دستکش و مواد ضدعفونی به ارزش بیش از ۴۵ میلیون تومان کشف و مدیرعامل این شرکت احضار شد.

وی ادامه داد: مدیر این شرکت نسبت به اعلام موجودی انبار به دانشگاه علوم پزشکی بی توجهی کرده و ضوابط توزیع اقلام بهداشتی مبنی بر اینکه اولویت توزیع این کالاها با مراکز درمانی است، را رعایت نکرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: شعبه پنجم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی، این شرکت را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۴۵ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجر است. 

جریمه قاچاقچی دیسک و صفحه خودرو
 

جودکی بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در جریان بازرسی از انبار یک فروشگاه ۲۰ عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از ۹۷ میلیون تومان کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: شعبه پنجم این اداره کل متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۱۱ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدیدنظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

برچسب‌ها همدان کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی سیگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی سیگار همدان کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی سیگار اخبار کنکور تعزیرات حکومتی همدان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان