Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی صبح امروز در بازدید از آب‌گیر پروژه انتقال آب، بن به بروجن گفت: امروز تصمیم گرفتیم از پروژه بن بروجن بازدید میدانی داشته باشتیم و روند کار چهار پیمان‌کاری که برای اتمام این پروژه متعهد شدند را مشاهده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه لازم بودکه در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور این مبلغ تامین شد و در حال پیگیری مراحل اجرا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: 100 میلیارد تومان از مبلغ فوق به صورت نقدی به حساب امور آب استان واریز شده و زمانی که این اعتبار هزینه شود و گزارش پیشرفت کار ارسال شود مراحل بعدی واریز اعتبار در سه مرحله دیگر صورت می‌پذیرد.

عباسی ادامه داد : پیمانکاری که مسؤولیت انتقال آب را برعهده دارد علی‌رغم اینکه مبالغ زیادی از گذشته طلب‌کار است اما با قرار دادن تجهیزات و ماشین‌آلات اقدام به حفاری و لوله‌گذاری و فعال کردن روند کار کرد که از کل 100 کیلومتر لوله‌گذاری فقط 19 کیلومتر آن باقی‌مانده است.

وی اضافه کرد: محل آبگیر این پروژه نیز به دلیل ستاره‌دار بودن باید به تایید سازمان برنامه و بودجه برسد و یک هفته مهلت داده شده تاییدیه اسناد اخذ شود تا بعد از تایید مزایده‌ای برگزار و اتمام این قسمت از پروژه نیز به پیمانکار واگذار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اهمیت بخش آبگیر این پروژه تصریح کرد: حدود 9 کیلومتر لوله برای قسمت آبگیر این بخش از پروژه  تامین  و در انبار امور آب قرار داده شده و تجهیزاتی نیز برای تصفیه‌خانه مورد نیاز است که با صحبت با پیمانکار این قسمت متوجه شدیم شروع به کار شده اما روند پیشرفت ضعیف است که تذکر داده شد یا پیمانکار فعالیت خود را افزایش دهد یا تعویض شود. 

وی تاکید کرد: 10 روز دیگر مجدد از روند کار این پروژه بازدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری آب استاندار چهارمحال آب بن به بروجن استاندار چهار محال و بختیاری اقبال عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است