Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دو پروژه اعلان و اطفای حریق با هدف افزایش ضریب ایمنی در ساختمان مرکزی ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز افتتاح شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علیرضا امینی، رئیس اچ‌اس‌یی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: پروژه نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان حریق هوشمند (F&G) در ساختمان مرکزی ستاد این شرکت یکی از این پروژه‌ها است که اکنون فاز نخست آن با هدف افزایش ضریب ایمنی در سه طبقه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هماهنگی کامل این سامانه با ویژگی‌های معماری ساختمان مرکزی زاگرس جنوبی، امکان تعریف سناریوهای حریق از قبیل قطع خودکار شیر گاز، کنترل آسانسور، روشن کردن اگزوز فن‌ها، برخورداری از باتری اضطراری برای تأمین برق اضطراری به‌مدت 48 ساعت، امکان شناسایی نقطه دقیق حریق، برخورداری از CPU اضطراری برای پشتیبانی CPU اصلی، عیب‌یابی خودکار، سیستم یادآوری سرویس دوره‌ای دتکتورها، قابلیت اندازه‌گیری سطح حساسیت دتکتورها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نسبت به موارد مشابه از جلمه قابلیت‌های این دستگاه است.
رئیس اچ‌اس‌یی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: یکی از مزایای سیستم اعلان حریق اجرا شده، نصب آشکارسازهای حریق در پشت سقف‌های کاذب برای اعلان حریق کابل است که برای ایمنی ساختمان 15 طبقه این شرکت اهمیت بالایی دارد.
امینی دومین پروژه اجراشده را نصب و راه‌اندازی سامانه اعلان و اطفای حریق رایزر کابل‌های برق و مخابرات ساختمان مرکزی ستاد با استفاده از خاموش‌کننده‌های آئروسل عنوان کرد و گفت: به دلیل استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نیروی انسانی موجود در شرکت، اجرای این دو پروژه حدود 4 میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی به دنبال داشته است.
وی برخورداری از تنظیمات دستی و اتوماتیک و تخلیه سیلندرها پس از حدود 60 ثانیه از وقوع آتش‌سوزی را از قابلیت‌های این سامانه عنوان کرد و در ادامه با اشاره به مزایای خاموش‌کننده آئروسل گفت: این خاموش‌کننده دارای تائیدیه UL اروپا برای پایان کلاس‌های حریق A,B,C,D است و در صورت رسیدن دما به محدوده مشخص، سیلندرها به‌صورت خودکار تخلیه می‌شوند.
رئیس اچ‌اس‌یی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی افزود: این سامانه هادی الکتریسیته نیست و به دلیل گازی بودن ضمن قدرت بالای اطفا، قابلیت نفوذ فراوان و پوشش تمام منافذ را دارد.
وی با اشاره به اینکه همه استانداردهای رایج برای خرید تجهیزات و نصب این سامانه‌ها رعایت شده است، اظهار کرد: اجرای این دو پروژه بر اساس استانداردهای روز دنیا، ایمنی ساختمان مرکزی ستاد شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی را به میزان چشمگیری افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ساختمان مرکزی ستاد اعلان حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات