Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:33:43 GMT

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق سرخه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۱۰۵۶

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق سرخه

عباس ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: شبکه و تأسیسات توزیع برق محدوده بلوار امام رضا (ع) شهرستـان سـرخه، با اجرای طرح جهادی رزمایش خدمت متعالی اصلاح و بهسازی شد.

وی افزود: بهینه‌سازی یک هزار و 800 متر شبکه فشار متوسط فیدر شاهین، روپوش دار نمودن سیم‌های ارتباطی چهـار ایستگاه هوایی توزیع برق و تعویض و تغییر آرایش کنسول‌های نگهدارنده برق‌گیر و کت اوت‌های موجود با نصب کنسول 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

44 و جمع‌آوری کنسول‌های 1.5 متری، از اقداماتی است که در این رزمایش به انجام رسیده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه بیان کرد: تعویض کات اوت‌های موجود با توجه به پرنده زدگی بر روی پست هوایی شماره 273، آچارکشی و اصلاح فرم جمپرهای مسیر شبکه، شاخه زنی اشجار و شاخه‌های درگیر با شبکه توزیع برق در چهار نقطه، تعویض 10 عدد مقره معیوب، کاور نمودن کنسول‌های مسیر شبکه و پایه‌بلند کردن 100 عدد میله مقره های سوزنی، از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط اکیپ‌های عملیاتی برق شهرستان سرخه به اجرا درآمده است.

ربیعی با بیان این‌که کلیه اقدامات صورت گرفته ظرف پنج ساعت اجرایی شد، بیان کرد: چنانچـه این فعالیت‌ها در حالت عادی انجام شود، حدود چهار روز کاری زمان نیاز داشته و با بسیج نیروها و امکانات، در کمترین زمان ممکن عملیات اصلاح و بهینه‌سازی صورت پذیرفته و علاوه بر پیشگیری از اعمـال خامـوشی گسترده، موجب رضایت‌مندی مشترکان نیز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه توزیع برق مدیریت امام رضا توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • خدمات سئو سایت
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است