Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:46:26 GMT

دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۱۵۴۷

دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال

مرگ دلخراش کودک کرمانی زیر سنگ سخت، درگذشت ورزشکار پاراگلایدر پس از سقوط از کوه شیتاب لنده، دستگیری اوباش‌های شهرری، دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال، کلاهبرداری با لباس پلیس در اردبیل و کشف دو میلیارد کالای قاچاق در پایتخت را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سقوط سنگ هنگام تخلیه بار در معدن مس "درالوئیه رابر" کرمان جان کودک ۹ ساله‌ای را گرفت و فرمانده انتظامی شهرستان "رابر" در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سقوط سنگ بر روی تعدادی از کشاورزان در حوالی معدن "درالوئیه" بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید ناصری افزود: با بررسی صحنه مشخص شد که کارگران در حال تخلیه بار بودند که ناگهان قطعه سنگی از ارتفاع به پایین دره رها شد و بر روی تعدادی از کشاورزان که در حال برداشت گردو بودند، سقوط کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه بر اثر برخورد سنگ، یک کودک ۹ ساله در دم فوت کرد و مادربزرگ این کودک نیز به شدت از ناحیه کمر زخمی شد که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

درگذشت ورزشکار پاراگلایدر پس از سقوط از کوه

حادثه سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در ارتفاعات سایت پروازی کوه "شیتاب لنده" در استان کهگیلویه و بویراحمد، موجب جان باختن یک جوان شد.

یکی از ورزشکار پاراگلایدر سوار به نام میلاد بینایی با پرواز خود بر فراز شهر لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از دقایقی پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی در منطقه سقوط کرد و بر اثر جراحات وارده جان باخت.

تیم‌های امدادی و جمعی از مردم به محض اطلاع از حادثه بلافاصله به منطقه حادثه اعزام شدند، اما با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفت احیای این ورزشکار ثمربخش نبود و وی جان خود را از دست داد.

اوباش‌های شهرری دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در عملیات ویژه پلیس امنیت پایتخت عاملان درگیری در منطقه حسن آباد واقع در شهر ری دستگیر شدند.

سعید راستی با تشریح جزئیات این درگیری در جنوب پایتخت، افزود: این افراد با وضع قرار نزاع در محل حاضر شده بودند و در این محله و با شمشیر و سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده بودند.

وی با بیان اینکه همه این افراد دارای سابقه شرارت و درگیری بوده‌اند و از اراذل و اوباش هستند، افزود: در این راستا هشت نفر دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات، این افراد به مراجع قضائی برای رسیدگی به پرونده‌هایشان معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی در پلیس امنیت تهران با اشاره به نزاع در پاساژ علاالدین، تصریح کرد: شهریور ماه امسال تعدادی از اراذل و اوباش با قمه و سلاح سرد وارد پاساژ علاالدین شده و اقدام به درگیری با رقبای خود کرده و موجب زخمی شدن چند نفر از شهروندان شدند.

راستی اضافه کرد: در سه عملیات مجزا افرادی که در این نزاع حاضر بودند دستگیر شدند و تحقیقات در خصوص این افراد و انگیزه آن‌ها ادامه دارد و آنان نیز در راستای برخورد جدی با اراذل و اوباش تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد قاتلی خبر داد که از ۱۸ سال قبل به دلیل قتل زنی میانسال فراری بوده است.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از قتل خانمی ۵۵ ساله ساکن شهرستان هرسین در اردیبهشت سال ۱۳۸۱، کار اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد.

وی افزود: قاتل فراری در این سال‌ها با تیزهوشی هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بود و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد تا اینکه سرانجام کاراگاهان توانستند مخفیگاه وی را در شهر هشتگرد تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه قاتل متواری، موضوع با پلیس هشتگرد در میان گذاشته شد و تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی و انتظامی به محل کار این فرد مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد پس از دستگیری به هرسین منتقل و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل زن میانسال اعتراف کرد.

آمویی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده در توضیح وقوع قتل عنوان کرد که روز حادثه مقتول به همراه دیگر اعضای خانواده‌اش با حضور در درب منزل اقدام به فحاشی، تهدید و توهین کرده‌اند و وی نیز برای ترساندن آن‌ها با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده که باعث قتل زن ۵۵ ساله شده است. تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده ادامه داشته و پرونده در دست بررسی‌های بیشتر قرار دارد.

کلاهبرداری با لباس پلیس در اردبیل

پلیس قلابی در دام پلیس آگاهی اردبیل افتاد و رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در این زمینه گفت: یک جوان ۱۸ ساله که با پوشیدن لباس نیروی انتظامی از پنج نفر کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد.

جواد تقوی اظهار کرد: این پلیس قلابی از طریق آگهی‌های فروش لپ‌تاپ، تجهیزات رایانه‌ای، تلفن همراه و احشام، اقدام به تماس و دیدار با فروشندگان کرده و با پوشیدن لباس نیروی انتظامی و جلب اعتماد آن‌ها، کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه این نوجوان در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: از مردم استان اردبیل درخواست می‌کنیم تا نهایت دقت را در خرید و فروش‌های خود در فضای مجازی داشته باشند و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی وانت آریسان به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: با کنترل تردد خودروهای عبوری سطح شهر تهران، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی وانت حمل بار کالای قاچاق را در بزرگراه شهید قاسم سلیمانی شناسایی و در یک عملیات موفق خودرو را توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی‌های انجام شده دو هزار و ۷۴۹ عدد لوازم آرایشی از داخل این خودرو که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را دو میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

گودرزی با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، افزود: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

کد خبر 448092

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرگبار سقوط دستگیری اراذل اوباش قاتل قتل عمد جزئيات قتل اعتراف قاتل کلاهبرداری کلاهبرداری اینترنتی دستگیری سارق مجازی کشف سرقت سرقت اموال حوادث کار بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگیری قاتل دستگیر شدند کالای قاچاق پلیس آگاهی پلیس امنیت رئیس پلیس ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام