Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی منتشر شد.

او افزود: مهلت ارسال آثار مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قرارداد‌ها در قالب‌های مختلف به آدرس الکترونیکی moravejan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketab@gmail.com تا ۲۹ آبان ۹۹ است.

شریفی اضافه کرد: در این جشنواره افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهاد‌های غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی انتخاب و معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید

رونمایی از کتاب زیرباران زخم در چهارمحال و بختیاری

او ادامه داد: تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، استفاده حدأکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها از شاخص‌های انتخاب در این جشنواره است.

شریفی گفت: در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کویید ۱۹ علاوه بر بخش‌های مذکور، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه‌های بهداشت و کتاب‌درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب‌های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مروج کتاب به بخش‌های اصلی جشنواره افزوده شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر از مروجان کتاب خوانی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا کتاب خوانی مروج کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری