Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت:این هیأت ورزشی در پویش ملی آماده‌باش در سه بخش، رتبه برتر کشوری کسب کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ همت هادیان رئیس هیات ورزش های همگای استان سمنان اظهار کرد: در آیین ویدئوکنفرانسی اختتامیه پویش ملی آماده‌باش برای مبارزه با کرونا با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، رؤسای انجمن‌های زیرپوشش فدراسیون و رؤسای هیأت‌های ورزشی، هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان در سه بخش از ۱۰ بخش این پویش میان استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بیان کرد: پویش آماده‌باش از ۱۰ مردادماه تا ۳۰ شهریورماه در سراسر کشور برگزار شد و هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان با تلاش هیأت شهرستان‌ها و کمیته‌های زیرپوشش موفق به تولید ۱۸۳ ویدئوی آموزشی، ۱۵ موشن‌گرافی، ۸۱ اینفوگرافی، ۱۵۰ پوستر و بروشور، ۲۱ چالش، برگزاری پنج جشنواره ورزشی و برگزاری ۶۳ مسابقه مجازی و ۹ برنامه رادیویی و تلویزیونی و ۴۷ لایو اینستاگرامی شد و میان ۳۱ استان و در کنار منطقه آزاد کیش و اروند موفق به کسب رتبه برتر شد. رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان اضافه کرد: در زمان برگزاری پویش آماده‌باش، ۲۰۴ هزار بازدید از صفحه‌های شهرستانی و استانی فضای مجازی هیأت ورزش‌های همگانی استان شد و استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات مجازی، چالش‌ها و جشنواره‌های ورزشی توسط شهروندان صورت گرفت. هادیان، ضمن قدردانی از زحمات تمامی هیأت‌های ورزشی شهرستان‌هایی که در این پویش همراهی کردند، گفت: به‌زودی انجمن‌ها و کمیته زیرپوشش هیأت‌های برتر و کمیته‌های برتر در آیینی معرفی و تجلیل خواهند شد. وی با قدردانی از استقبال بسیار خوب مردم هم‌استانی که همیشه حامی برنامه‌های خوب و اثرگذار بوده و هستند، گفت: آحاد جامعه استقبال خوبی از برنامه‌های هیأت ورزش همگانی استان سمنان در وضع کرونا داشتند. رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان تصریح کرد: وظیفه دارم از همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران که با راهبرد جدید مسیر جدیدی را در ورزش همگانی آغاز کرده است، اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌هایی که ما را در این پویش بزرگ یاری دادند و اصحاب رسانه استان به‌ویژه همکاران خبری در رادیو و برنامه ورزش استان تقدیر و تشکر کنم.    

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیأت ورزش های همگانی استان سمنان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد