Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران با اشاره به مطالبه کارکنان شهرداری مبنی بر برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به ثابت آزمایشی، از پیروز حناچی خواست به منوال دوره‌های قبل اقدامات لازم جهت اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را انجام دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ متن نامه افشین حبیب‌زاده به پیروز حناچی به این شرح است:

احتراماً، با عنایت به گذشت حدود چهار سال از برگزاری آخرین آزمون تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به ثابت آزمایشی کارکنان شهرداری تهران و با توجه حساسیت اعضای محترم شورای پنجم در خصوص پاسخگویی به مطالبات به حق کارکنان شریف و زحمتکش شهرداری تهران ، همچنین نیاز کارکنان به ثبات و امنیت شغلی و بالا بردن  انگیزه در کارکنان ، خواهشمند است ، دستور فرمایید  به منوال دوره های قبل ،  اقدامات لازم جهت اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران  مبذول نمایند و ضمن انجام هرگونه اقدام لازم،  نتیجه را به این حوزه اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لازم به ذکر می باشد با عنایت به اینکه در حال حاضر سال چهارم وآخر فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران قرار داریم ، جامع عمل پوشاندن به موضوع فوق الذکر اهمیت به سزایی در جهت بالا بردن رضایت کارکنان و خانواده های محترم ایشان از عملکرد شهرداری و شورای دوره پنجم شهر تهران دارا می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار تهران استخدامی کارکنان شهرداری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش