Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش وپرورش نهاوند از کسب رتبه دوم کشوری در بخش غیرحضوری شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس توسط لادن خدارحمی، معلم نهاوندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدحسین دارایی با اعلام این خبر، گفت: معلم پرتلاش و افتخارآفرین نهاوندی، سرکار خانم لادن خدارحمی در مسابقات کشوری الگوهای برتر تدریس خوش درخشید و توانست در بخش غیرحضوری این جشنواره، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همکار فرهنگی با ارائه الگوی تدریس برای درس "تفکر و سواد رسانه ای" در این جشنواره شرکت کرده بود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند کسب این موفقیت ارزشمند را به خانم خدارحمی و جامعه فرهنگی شهرستان تبریک و تهنیت گفت و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معلم نهاوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر