Web Analytics Made Easy - Statcounter

خروج ترامپ از بیمارستان و زدن «دور دور» شبانه در میان طرفداران خود با انتقاد شدید مواجه شده و یکی از پزشکان بیمارستان محل بستری رئیس جمهور آمریکا گفته که ظاهرا وی نمی‌تواند درک کند ابتلا به ویروس کرونا جدی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اوایل شب یکشنبه به وقت محلی دونالد ترامپ در حالی که ماسک زده بود و سوار خودرو بود از بیمارستان خارج شد و به میان هواداران خود رفت و از پشت پنجره برای آنها دست تکان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ترامپ در میان هوادران خود در حالی که به بیماری مسری کرونا مبتلا شده با انتقاد گسترده ای در  آمریکا مواجه شد. «سی ان ان» این اقدام را «پرس برانگیز» توصیف کرد  و ترامپ را مورد انتقاد قرار داد که چرا برای نمایش تبلیغاتی جان راننده خودرو و همچنین محافظان را به خطر انداخته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سی ان ان با اشاره به اینکه  ماموران وظیفه دارند از رئیس جمهور محافظت کنند، نوشت اما حالا این رئیس جمهور است که جان آنها را در معرض خطر ویروس کرونا قرار داده است.

در همین حال، جیمز فیلیپس، یکی از پزشکان معالج ترامپ در صحفه توئیتر خود به این رفتار دونالد ترامپ واکنش نشان داد و از به مخاطره افتادن جان ماموران حاضر در خودرو ابراز نگرانی کرد.

این پزشک نوشت: «آن‌ها ممکن است بیمار شوند و یا حتی امکان دارد به خاطر این نمایش سیاسی بمیرند.»

ترامپ: در طول درمان چیزهای زیادی درباره ویروس کرونا یاد گرفتمکمپین انتخاباتی ترامپ با برگزاری مناظره‌ غیرحضوری مخالف استعصبانیت ترامپ از تناقض گزارش‌دهی تیم پزشکی و مقام کاخ سفیدنویسنده آمریکایی: سخنان ترامپ به معنای دعوت به خشونت بیشتر در خیابان‌هاست


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا