Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:37:39 GMT

آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۲۲۱۵

آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار باشد

عزیزی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار باشد و اگر چنین نباشد، به نقطه مناسبی نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 14 مهر) در جلسه مهارت استان فارس که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت: امیدوارم این جلسه زمینه پیشرفت استان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به اینکه بدون شک همه می دانند بین توسعه یافتگی و نظام آموزش های مهارتی، یک درهم تنیدگی روی داده است، گفت: اگر کشور می خواهد به سوی رشد و توسعه حرکت کند هیچ راهی ندارد که از نیروی انسانی که مهارت آموزی کرده اند، استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه مبنای توسعه انسان محوری است و با این مبنا باید به امر مهم مهارت آموزی مورد توجه قرار دهیم، تاکید کرد: تنوع بخشی به مدل های آموزشی یکی از مهمترین موارد است.

عزیزی با یادآوری این مطلب که نظام آموزش فنی و حرفه ای استان باید در مقیاس های منطقه ای هست، اظهار کرد: آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار باشد و اگر چنین نباشد، به نقطه مناسبی نخواهیم رسید.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجمع نمایندگان فارس رئیس مجمع نمایندگان فارس فنی و حرفه ای فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی استانداری فارس شیراز فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بنابر روایت تسنیم، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902990

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان