Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:02:13 GMT

امروز مردم ما تشنه اخبار درست هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۲۳۹۲

امروز مردم ما تشنه اخبار درست هستند

ایسنا/کردستان رئیس شورای اطلاع رسانی استان کردستان، با گله مندی از نشر اخبار نادرست توسط برخی رسانه ها، گفت: امروز مردم ما تشنه اخبار درست هستند.

محمدابراهیم زارعی امروز(۱۴ مهرماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به همدلی و وفاق نیاز داریم.

وی افزود: ما در حال حاضر علاوه بر بحران کرونا با جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم های ظالمانه مواجهیم و در این شرایط مردم تشنه اخبار درست هستند، اگر اطلاعات را وارونه مطرح کنیم ذائقه مردم به اخبار دروغ عادت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان استان، آنان را سرمایه های اجتماعی جامعه نامید و از رسانه ها خواست در راستای تقویت روحیه این سرمایه های ارزشمند تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این خصوص تاکید کرد: اگر روحیه کادر بهداشت و درمان تضعیف شود، مرگ و میرها افزایش می یابد و از سوی دیگر باید امید را در جامعه تقویت کنیم چرا که اگر امید را از جامعه بگیریم میزان ابتلا به بیماری ها از جمله کرونا افزایش می یابد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچگونه مراسم عزاداری اربعین در استان برگزار نخواهد شد و از موکبداران درخواست داریم نذورات خود را در قالب کمک به مردم با توزیع اقلام بهداشتی یا آذوقه خشک توزیع کنند.

زارعی از ائمه جمعه و جماعات خواست مساجد را باز نکنند اما از بلندگوی مساجد مردم را موعظه و در راستای رعایت پروتکل ها راهنمایی کنند.

رییس ستاد اطلاع رسانی استان، همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای NGOها و سازمان های مردم نهاد در هدایت جامعه به سوی رعایت پروتکل ها و کنترل کرونا، تاکید و از افراد و گروه های مرجع طلب کمک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری