Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@04:10:42 GMT

مبتلاشدن ۲ هزار کارمند شهرداری به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۲۵۰۴

کرونا دوباره به اوج خود رسید.محدودیت ها بازگشت.حدود ۲ هزار کارمند شهرداری به این ویروس مبتلا شدند.مدیر عامل شرکت شهر سالم می گوید هنوز یک واکسن آنفولاآنزا هم به شهرداری تعلق نگرفته تا بین کارگران توزیع کند.

چند روزی است که وضعیت کرونا در تهران حادتر شده است و دوباره درمانگاه های شهرداری به حالت آماده باش درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در این باره گفت: به هر حال همه ما اوضاع شیوع کرونا را در تهران می بینیم. وضعیت خوب نیست و باید اقداماتی در جهت کاهش این ویروس انجام دهیم. البته باید مردم هم توجه کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند و شهروندان به سلامت خود بها داده و اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد تا کمتر درگیر این بیماری شوند.وی با تأکید بر این موضوع که نزدیک به ۲ هزار نفر از کارمندان شهرداری تهران به کرونا مبتلا شده اند، گفت: آمار دقیق فوتی ها را نداریم.
به گفته چوبینه، ۵ درمانگاه شبانه روزی شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حال آماده باش است و همچنین ۵ پایگاه اورژانس هم آماده باش هستند. 

برچسب ها: کرونا ، شهرداری تهران ، واکسن آنفولانزا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KM2

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا شهرداری تهران واکسن آنفولانزا شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد