Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@21:15:48 GMT

تست شخصیت شناسی تصویری جالب !

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۲۵۴۵

به گزارش جام جم آنلاین از ویرگول، در این مقاله می خواهیم شخصیت شما را شناسایی کنیم 

 

درب اول

اگر این درب را باز می کنید شما فردی متفکر و دلسوز و بسیار باهوش و کنجکاو هستید که دوست دارید از عجایب سر در بیاورید، البته ممکن هست دلیل دیگر هم داشته باشد( مثلا فوت کردن عزیزان و دلتنگ شدن برای آن ها)

درب دوم

شما فردی مغرور اما قوی و با قدرت هستید + جذاب و نسبت به بسیاری از مسائل بیخیال هستند البته میتواند دلایل دیگر هم مثل دنبال خوشگذرانی بودن یا عاشق مادیات بودن هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب سوم

شما به احتمال زیادی فردی جسور و نابغه هستید علاوه بر آن زیر کار در رو و خوشفکر و سیاستمدار هم هستید که میتوان گفت اطلاعات و نگاه شما نسبت به چیز ها با سایرین متفاوت می باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تست شخصیت روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حمزه زاده روز دوشنبه در نشست ستاد احیای ربع رشیدی تبریز، مساحت عرصه و اعیانی این اثر باستانی و تاریخی در تبریز را طبق اسناد کهن بیش از ۹۰ هکتار اعلام و اظهار کرد: اما این محل در طول هفت قرن همواره مورد تهاجم و دستبرد حکومت ها و جوامع محلی قرار گرفته و در زمان حاضر کمتر از ۱۳ هکتار آن قابل احیا است.

به گفته وی در سال های اخیر و با مساعدت نهادها و ارگان های مختلف بیش از یازده هکتار این مجموعه تملک و آزادسازی شده است.

حمزه زاده با اشاره به اجرای پنج فصل کاوش‌های باستان‌شناسی در مجموعه ربع رشیدی، ادامه داد: این مجموعه در سال ۱۳۵۴ در فهرست آثار ملی ثبت شده و در فهرست موقت یونسکو برای ثبت جهانی قرار گرفته که نیازمند آزادسازی اراضی است.

وی جلوگیری از ساخت و سازها در حریم محوطه و تلاش برای تملک اماکن واقع در حریم از جمله پمپ بنزین خیابان عباسی را از رویکردها و اهداف اصلی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برشمرد.

حمزه زاده اراضی محوطه ربع رشیدی را بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی یاد کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع راه دسترسی از کف خیابان تا برج ربع رشیدی با پلکان های چوبی و با فاصله از سطح خاک پوشانده شده است تا مراقبت های لازم و کافی از این محوطه به عمل آید.

وی گفت: هر گونه اقدام مرمتی و ایجاد امکانات رفاهی برای گردشگران در ربع رشیدی با استفاده از سازه های برگشت پذیر به طبیعت ممکن است.

کد خبر 6092428

دیگر خبرها

  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت