Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه‌برنامه‌های اربعین امسال در ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بستر فضای مجازی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حشمت‌الله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: شرایط موجود استان ایلام از نظر شیوع ابتلا به کرونا اجازه برگزاری مراسم حضوری را نمی‌دهد و به همین جهت برنامه‌های مراسم اربعین امسال در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های اربعین در بستر فضای مجازی با تولید محتوای فاخر و اثرگذار و مخاطب‌پسند به انجام می‌رسد.

وی افزود: تجارب اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در بستر فضای مجازی طی سال‌های گذشته و اجرای برنامه‌هایی چون لیالی قدر، شرایط خوبی را برای ما فراهم آورده است.

قرائت خانوادگی زیارت اربعین حسینی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود مسئول کارگروه تبلیغ کمیته اربعین: هیچ‌گونه اعزام مبلغی برای مراسم اربعین به عراق انجام نمی‌شود موکب‌های تلویزیونی راه افتادند/ همه اربعینی‌های سیما

رستمی گفت: در برگزاری مراسمات مذهبی آنچه مهم است تاثیرگذاری معنوی و برقراری ارتباط با ائمه علیهم‌السلام و بهره‌مندی از اثرات معنوی مراسم است؛ با این حال از تمام ظرفیت‌های ممکن برای فضاسازی شهرها و مبادی ورودی استان استفاده می‌شود.

رستمی گفت: پخش زیارت اربعین، اجرای برنامه‌های متناسب و برپایی نمایشگاه‌های عکس اربعین از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: پخش برنامه‌های زنده از کربلای معلی و تصاویر از اربعین سال‌های گذشته تلاشی است تا مردم استان ایلام در تمام نقاط  از حال و هوای معنوی اربعین امسال بهره‌مند شوند.

رستمی هرگونه راهپیمایی به سوی اماکن متبرکه در ایلام را ممنوع اعلام کرد و گفت: تصمیم ستاد کرونا استانی ممنوعیت  راهپیمایی به سوی اماکن متبرکه است و ما هم مردم را به  پرهیز از این‌گونه تجمعات توصیه می‌کنیم.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بستر فضای مجازی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود