Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:10:48 GMT

عصبانیت پان‌ها از موضع اثربخش گفتمان انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۲۸۳۰

عصبانیت پان‌ها از موضع اثربخش گفتمان انقلاب

اینکه دسته ای از پان‌ها با برچسب ساتقین و دسته دیگر پان‌ها با عنوان قومگرایی شیعی به جریان مومن حزب الهی حمله می‌کنند دقیقا نشان می‌دهد که ظرافت‌ها در موضع گیری و روشنگری تا چه حد رعایت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رامین نظامی خواه فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: موضع اصولی جریان انقلابی شمالغرب کشورمان در باب مناقشه قره باغ و درگیری‌های اخیر را می‌توان مصداق روشنی از بلوغ فکری و میدان داری فعالانه جبهه مومن حزب اللهی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجمه رسانه‌ای قومگرایان تجزیه طلب از یک سو و شیطنت‌های جریان ایرانشهری علیه نمایندگان ولی فقیه در ۴ استان از سوی دیگر، موید عقلانیت، جامع نگری و اثربخشی مواضع انقلابی‌ها و عصبانیت و دستپاچگی افراطی‌های هردو طرف است.

تاکید بر حقیقت‌های تاریخی و حقانیت جمهوری آذربایجان در مناقشه قره باغ که موضع صریح رهبر معظم انقلاب نیز هست و بیان آن برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و توطئه‌هایی که افکار عمومی مردم دو سوی ارس را نشانه گرفته اند، ضروری است؛ در گام نخست طرح شد تا شعار اصیل حمایت انقلاب اسلامی از مظلومان به قربانگاه عافیت طلبی نرود.

اما این به معنای نادیده گرفتن اشتباهات دولت جمهوری آذربایجان در اتخاذ سیاست‌های تنش زا و اقدامات ناصواب نیست. اتفاقا این ائمه جمعه و جوانان انقلابی شمالغرب کشور بوده‌اند که خط افشای خیانت‌ها و پشت پرده‌ها، از دخالت اسرائیل و سوء نیت ترکیه تا خطر استقرار گروه‌های تکفیری را پیش برده‌اند و قومگرایان تجزیه طلب را برای مسئله سازی خلع سلاح کرده‌اند.

اینکه دسته ای از پان‌ها با برچسب ساتقین و دسته دیگر پان‌ها با عنوان قومگرایی شیعی به جریان مومن حزب الهی حمله می‌کنند دقیقا نشان می‌دهد که ظرافت‌ها در موضع گیری و روشنگری تا چه حد رعایت شده است که هم تجزیه طلب‌ها مثل کف روی آب رسوا شده اند و هم ایرانشهری‌ها با سبقه ضددینی و ضدانقلابی برآشفته اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف