Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان در حال حاضر ۹۲درصد است که با گاز رسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور به ۹۸درصد خواهد رسید.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این خبر افزود: در نیمه اول سال ۹۹، ۸۳۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرا شده که ۴۹ کیلومتر در بخش شهری و ۷۸۲ کیلومتر در بخش روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که هم اکنون ۷۹ شهر و ۲۲۹۷ روستای خراسان رضوی با میانگین ضریب نفوذ ۹۲ درصد از گاز طبیعی استفاده می کنند، افزود: در حال حاضر ۳۵ هزار و ۶۳۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقصی نقاط استان اجرا شده که ۳۵ درصد آن (۱۱ هزار و ۲۷۸ کیلومتر) در بخش شهری و ۲۴ هزار و ۳۵۶ کیلومتر یعنی در حدود ۶۵ درصد هم در بخش روستایی می باشد.
افتخاری گفت: خراسان رضوی در سکوی اول اجرای شبکه های گازرسانی در بین تمام استان های کشور ایستاده است و تلاش می کنیم تا با توکل به خداوند متعال و در سایه تعهد و تخصص کارکنان، ضریب بهره مندی خانوار روستایی استان را از نعمت الهی گاز افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: توسعه شبکه های گاز در نقاط باقی مانده و فاقد گاز در خراسان رضوی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی رسیده است، به همین علت نیازمند زمان بیشتری برای اجرای طرح ها هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی یادآور شد: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی در ۲۹۵ روستای دیگر استان هم در حال اجرا است که با تکمیل و بهره برداری از آنها، ضریب نفوذ گاز روستایی خراسان رضوی از ۹۲ درصد به ۹۸ و نیم درصد افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گازرسانی خراسان رضوی روستا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند