Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، با حکم امین رهبر دبیر جشنواره رادیویی «راویان حماسه» اعضای هیات انتخاب آثار این جشنواره معرفی شدند.

بر این اساس حمیدرضا افشار، فریبا متخصص و بهرام ابراهیمی به‌عنوان اعضای هیات انتخاب آثار این جشنواره تعیین شدند.

حمیدرضا افشار دارای مدرک دکترای مطالعات اجرا و فیلم از دانشگاه رویال هالووی لندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استادیار دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و پژوهشگر عرصه هنرهای نمایشی است که در چندین عنوان نمایش رادیویی به‌ عنوان استاد راهنما فعالیت داشته‌است.

فریبا متخصص بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و رادیو است که در بیش از صد اثر به‌ عنوان بازیگر در عرصه نمایش رادیویی فعالیت داشته و جوایز متعددی را در این حوزه از آن خود کرده‌است.

بهرام ابراهیمی نیز بازیگر رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دانش‌آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است و از سال ۱۳۷۴ به‌عنوان بازیگر و کارگردان در عرصه نمایش رادیویی فعالیت داشته است.

جشنواره رادیویی «راویان حماسه» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 5040672 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس نمایش رادیویی فریبا متخصص بهرام ابراهیمی امین رهبر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما اربعین 99 فیلم سینمایی سازمان صداوسیما فیلم مستند موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر ویروس کرونا برنامه رادیویی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان