Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به افزایش شیوع مجدد ویروس کرونا و سهم بالای ناوگان حمل و نقل عمومی در انتشار ویروس کرونا به دلیل عدم رعایت رانندگان و مسافرین، جلسه ستاد کرونای تاکسیرانی با هدف بررسی و هفمکری و اتخاذ شیوه های رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی با حضور سرهنگ دالوند رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین، سرهنگ آقاعلیخانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین، سلیمانی کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان قزوین، مسئولین خطوط تاکسیرانی و نمایندگان رانندگان تاکسی در سازمان تاکسیرانی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه ، در خصوص لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، لزوم میکروب زدایی و ضدعفونی تاکسی ها و استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که تا کنون۲۴۷ تاکسیران در کشور و ۸ تاکسیران در قزوین بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند تصریح کرد: بر اساس مصوبات این جلسه، مقرر شد از روز سه شنبه ۱۵ مهر با آن دسته از رانندگانی که از ماسک استفاده نمی کنند، تاکسیرانانی که در ایستگاه های تاکسی تجمع می نمایند و همچنین رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب زدایی درون تاکسی بی اعتنا هستند برخورد قانونی توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی صورت گیرد.

عرشیان یادآور شد: متخلفین پس از احراز موارد تخلف به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می شوند و در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی 137 و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره 33848 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین تاکسیرانی قزوین سازمان تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵٠ درصدی به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی شهرداری مهاباد، سید نصیرمحمودی در جلسه ستاد تنظیم بازار مهاباد اظهار کرد: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵٠ درصدی به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: نرخ تاکسی‌های تلفنی مسیرهای داخل شهر نیز از ١٢ هزار و ۵٠٠ تومان به ١٨ هزار تومان افزایش یافت.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد گفت: در خصوص مسیرهای تاکسی تلفنی استثناهایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس دو و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، پشت تپ و سیدآباد و بر عکس کرایه‌ها به ٢٣ هزار تومان افزایش یافته است.

محمودی بیان کرد: همچنین از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصدهای پشت تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیرها برابر بند الف (یعنی مسیرهای داخل شهری) همچنین از شهرک فجر، سیدآباد به مقصد پشت تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ٢٣ هزار تومان مصوب شده است.

وی اظهار کرد: کرایه تاکسی مرکز ١٣٣ نیز به ٢٣ هزار تومان رسیده است و همچنین کرایه تاکسی به کلیه تالارهای سطح شهر ٣٠ هزار تومان خواهد بود.

محمودی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس‌های داخل محدوده شهری نیز یادآور شد: کرایه این وسایل نیز به هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند پنج تومان و اتوبوس دریاس و اگریقاش هم هشت هزار تومان شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به به ازای هر دقیقه توقف ٩٠٠ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

کد خبر 749465

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت