Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدکریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: الهه گل محمدی هفشجانی با رکورد شکنی  در سومین مرحله لیگ دومیدانی کشور, مدال طلای خود را در آسیا قطعی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: دختر نوجوان استان با پرتاب ۳۴ متر و ۴۹ سانتی متر، علاوه بر کسب این رکورد ملی، برای پرتابگران آسیا هم خط و نشان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد: با موفقیت این دختر هفشجانی، مسابقات المپیک ناشنوایان سال آینده میدان طلایی برای این ورزشکار خواهد بود.

گفتنی است داریوش صمیمی، مربی نام آشنای استان بازهم با معرفی این ورزشکار به کشور، امیدها را برای کسب مدال طلا در المپیک ناشنوایان برای کشورمان زنده کرد.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان دومیدانی حمید کریمی رکودشکنی لیگ کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • جم رکورد فروش را شکست
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور