Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@01:02:09 GMT

هاشمی‌نسب: قرار ما یزله در آره‌نا!

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۳۵۵۷

مربی تیم فولادخوزستان در صفحه اینستاگرام خود رسماً اعلام کرد که در فولاد خواهند ماند.

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فولادخوزستان که در تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی نیز در کادر فنی جواد نکونام حضور داشت، با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد در فولاد خواهند ماند.


در پیام اینستاگرامی هاشمی نسب آمده است:


سلام خدمت همه رفقا و هواداران خونگرم فولاد
خیلی خوشحالم که یک سال دیگر در خدمت تیم فولادخوزستان و مردم استانم هستم، فصل قبل با تمام سختی‌ها به خوبی تمام شد و خدارا شکر توانستیم باعث خوشحالی مردم خوزستان بشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال متحدتر، پرتلاش تر و جان سخت‌تر از همیشه کنار هم برای موفقیت و شاد کردن دل شما مسیر را طی می‌کنیم و عبور موفق از این مسیر بدون حمایت و همراهی شما غیرممکن است، پس نوبت یک «یا‌علی» دیگر است تا روزهای بزرگ را رقم بزنیم به مدد او.

امیدوارم هرچه سریع‌تر این ویروس منحوس از دنیا رخت ببندد، هم آرامش به جامعه بازگردد و هم شما را دوباره در آره‌نای زرد و قرمز ببینیم و یزله کنان با هم سرود پیروزی را بخوانیم. برای ما دعا کنید، برای شما از جان خواهیم گذشت.

 

 

با توجه به این پیام هاشمی‌نسب، به نظر می‌رسد که نکونام پیشنهادات استقلالی شدن خود را رد کرده و باید در لیگ بیستم وی را روی نیمکت فولاد ببینیم، تیمی که نماینده ایران در آسیا خواهد بود.

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی) مهدی هاشمی نسب

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی مهدی هاشمی نسب هاشمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • فولاد میزبان آلومینیوم