Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@04:13:11 GMT

توزیع ۴هزار بسته گوشت نذری بین مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۳۵۷۸

توزیع ۴هزار بسته گوشت نذری بین مددجویان زنجانی

در آستانه اربعین حسینی و در قالب مرحله دوم ایران همدل ۴ هزار بسته گوشت نذری بین مددجویان کمیته امداد استان زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه اربعین حسینی و همراهی حسینیه اعظم زنجان 4 هزار حواله گوشت نذری در قالب مرحله دوم  پویش ایران همدل برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت  در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با اجرایی شدن طرح "اطعام حسینی" در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و باهدف کمک به خانواده های تحت حمایت ، از ابتدای ماه محرم تا کنون 118 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 19 میلیارد و 514 میلیون ریال بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در استان زنجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه و توزیع‌شده است.

 

همچنین تعداد 35هزار و 605 بسته‌ی معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی ازجمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش بیش از 47میلیارد ریال در قالب طرح "احسان حسینی" از دهه اول ماه محرم با مشارکت و هم‌افزایی خیرین و مراگز نیکوکاری در راستای تأمین بخشی از مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند،  توسط کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان استان اهداشده است.

 

در بسته بندی و توزیع  اقلام  معیشتی بین خانواده های تحت حمایت به ویژه گوشت نذری علاوه بررعایت پروتکل های بهداشتی توصیه های پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس توسط مددکاران خانواده به جامعه هدف یاداوری می شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش ایران همدل حمایت از محرومان حسینیه اعظم زنجان کمیته امداد تحت حمایت گوشت نذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان