Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام تحلیل و بررسی شبهات و پاسخ علمی، دقیق، عمیق و کاربردی به آنها را یکی از رسالت‌های نخبگان دانشگاهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، حجت‌الاسلام مهاجر مهدوی‌راد در هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه ویژه اعضای هیئت علمی که با حضور 24 نفر از استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد، اظهار کرد: شبهاتی که در مورد اصل اسلام و حضور آن در عرصه نظام‌سازی و نگاه تمدنی مبتنی بر آن مطرح می‌شود، یکی از مصادیق تقابل غرب با انقلاب اسلامی بوده که جامعه ما به‌ویژه استادان و نخبگان دانشگاهی را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحلیل و بررسی شبهات و پاسخ علمی، دقیق، عمیق و کاربردی به آنها یکی از رسالت‌های نخبگان دانشگاهی است که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌منظور فراهم شدن فضای بررسی و تحلیل و دست‌یابی به پاسخ‌هایی درخور اقدام به برگزاری هشتمین دوره ضیافت اندیشه استادان به‌عنوان اندیشه سیاسی سطح پنج کرد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اکنون دشمن به‌منظور به چالش کشیدن و غیرکارآمد نشان‌دادن این انقلاب و نظام برخاسته از آن، انواع هجوم و مقابله نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داد.

مهدوی‌راد اضافه کرد: طی کردن ادامه مسیر انقلاب نیازمند به نگاه جامع به گذشته، حال و آینده و رصد چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت است که در این راستا بیانیه گام دوم به‌عنوان زبور انقلاب محور است تا علاوه بر پرداختن به مباحث مبنایی نظام سیاسی اسلام و حکومت اسلامی برای سؤالات و شبهات مطرح‌شده پاسخ دقیق بیابند.

به گزارش آنا، در این آیین حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بر ضرورت برگزاری این دوره‌ها و معرفت افزایی استادان و پاسخگویی استادان به شبهات مطرح‌شده تأکید کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی نخبگان دانشگاهی شبهات دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نخبگان دانشگاهی آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آبادی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در کلاس نوستالوژیکی دانشجویان ورودی سال 1372 رشته علوم اجتماعی تبریک روز معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: با توجه به اوضاع سیاسی جهان و شرایط پیش آمده وظیفه استادان این است که تمامی مفاهیم روز دنیا را به دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی