Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پویانمایی «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا، این‌بار در بخش مسابقه فیلم‌های کودکان 7 تا 10 سال پانزدهمین جشنواره دوسالانه انیمیشن براتیسلاوا (BAB) اسلواکی راه پیدا کرد.
به گزارش آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی کوتاه 10 دقیقه و 50 ثانیه‌ای «قدم یازدهم» که از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، هفتمین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره انیمیشن براتیسلاوا تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش‌های رقابتی جشنواره انیمیشن براتیسلاوا شامل فیلم‌های کمتر از 6 سال، 7 تا 10 سال، 11 تا 14 سال و 15 تا 18 سال است.
به گفته دست‌اندرکاران این جشنواره، امسال نمایش‌ فیلم‌ها از سینماها به نمایش‌های تلویزیونی، کامپیوترها و موبایل‌ها حرکت کرده است. به‌رغم مشکلات موجود به‌خاطر حضور فیزیکی مخاطبان به‌ویژه کودکان در سینماها و مراکز نمایش فیلم، مسئولان سعی کرده‌اند با پخش آنلاینِ فیلم‌های سرگرم‌کننده و آموزنده، مخاطبان بیش‌تری را نسبت به سال‌های گذشته برای تماشای فیلم‌های انیمیشن کودکان و نوجوانان ترغیب کنند.
این رویداد هنری که در براتیسلاوا پایتخت کشور اسلواکی برگزار می‌شود، به دلیل تمرکز بر آثار انیمیشن ویژه کودکان و نوجوانان، جایگاه خاصی در میان جشنواره‌های بین‌المللی فیلم انیمیشن به دست آورده است.
پانزدهمین دوره این جشنواره از 14 تا 19 مهر سال‌ 1399 (5 تا 10 اکتبر 2020) در براتیسلاوا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پویانمایی کانون قدم یازدهم جشنواره انیمیشن براتیسلاوا انیمیشن براتیسلاوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است