Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به تیمهای لیگی، اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی برای ورزشی‌های رزمی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ابلاغ شده است (اینجا) و این هفته هم این پروتکل‌ها را به تیمها ابلاغ می‌کنیم. آغاز مسابقات در زمان پایین آمدن اوج کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که نمی‌خواهیم جان و سلامتی کسی به خطر بیفتد. فرآیند برگزاری لیگ را یکی پس از دیگری جلو می‌بریم. پروتکل‌ها به باشگاهها ابلاغ می‌شود و تیم هایی که مترصد حضور در لیگ تکواندو هستند و پروتکل‌ها را خوانده‌اند و حضورشان در لیگ قطعی است با آنها جلسه خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: یک بخشی از پروتکل‌ها از نظر مالی هزینه‌های را بالا می‌برد. در بخش مبارزه باید تست پی سی آر برای شرکت در لیگ باشد. شاید برخی از تیم ها ببینند؛ هزینه بالاست و در لیگ حضور پیدا نکنند. ثبت نام اولیه و واریز ورودیه زمانی انجام خواهد شد که پروتکل‌های را کامل دیده باشند و پروتکل ها منطبق بر سیاست‌های باشگاه‌شان است.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو در مورد تغییرات آیین نامه لیگ تکواندو (اینجا) نسبت به سالهای گذشته، تاکید کرد: آیین‌نامه قبل از ابلاغ، از چند فیلتر می‌گذرد و تغییرات در آن حاصل می‌شود. هر تغییری منتج به تحول و طرواتی می‌شود و همیشه تغییر خوب بوده، منتها جنس انسان این گونه است که با تغییرات مقابله و مخالفت می‌کند، چون آن روی سکه را نمی‌بیند. امیدوارم این تغییرات باعث شود تا تکواندو توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو ورزشی سازمان لیگ محسن تمجید لیگ تکواندو پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!