Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «عامر الکبیسی» تحلیلگر عراقی به تهدیدات آمریکا مبنی بر تعطیلی قریب الوقوع سفارتخانه آن در عراق واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پست توئیتری در این زمینه تأکید کرد: آمریکا هرگز نمی‌تواند به طور کلی از عراق خارج شود.

این تحلیلگر عراقی دلیل این امر را بر هم خوردن استراتژی آمریکا قلمداد کرد و افزود که تصمیم تعطیلی سفارتخانه واشنگتن در بغداد تنها برای اهداف انتخاباتی مقطعی است اما قواعد بازی همچنان ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکبیسی گفت که دولت ترامپ به این دلیل مسأله تعطیلی سفارتخانه‌ را پیش انداخت که نسبت به حمله به این نهاد نگران بود؛ چرا که در این صورت ترامپ جایگاه خود را از دست می‌داد و جو بایدن گوی سبقت را در انتخابات پیش رو می‌ربود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق ترامپ سفارتخانه جو بایدن عراق سفارت آمریکا تهدیدات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است