Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دومین سری از کمک‌های پزشکان خیر ایرانی ساکن در اروپا و آمریکا در قالب تجهیزات بیمارستانی برای کمک به درمان بیماران کرونایی به بیمارستان‌های همدان تحویل داده شد. - اخبار استانها -

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: تعدادی تجهیزات بیمارستانی مرتبط با درمان بیماران کرونایی توسط خیرین ایرانی خارج از کشور برای استفاده در بیمارستان‌های استان همدان به دانشگاه علوم پزشکی همدان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرانی که با وجود سکونت در خارج از ایران به یاد هموطنان خود هستند گفت: جمعی از پزشکان  ایرانی خیر ساکن اروپا و آمریکا در شرایط شیوع کرونا به کمک هموطنان خود شتافته و تجهیزات بیمارستانی مرتبط با درمان کرونا را به بیمارستان‌های کشور تحویل دادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این دستگاه‌ها شامل پنج  عدد دستگاه  cpap، یک دستگاه سونوگرافی پرتابل، 5 دستگاه تب سنج،  3 عدد عینک طبی و یک عدد پالس اکسیمتری است، افزود: این تجهیزات به  بیمارستان‌های بیمارستان‌های بعثت همدان و ولیعصر تویسرکان تحویل داده شد.

جلیلی با تاکید بر اینکه  توصیه ما به آحاد جامعه رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تصریح کرد: اصلی‌ترین راه پیشگیری از آلوده شدن به این ویروس استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

خیران سپاه 6 دستگاه تجهیزات بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اهدا کردندتولیدکنندگان گیلانی «تجهیزات بیمارستانی» به مراکز درمانی اهدا کردندفعالان اقتصادی ‌خراسان جنوبی در تامین تجهیزات بیمارستانی ‌مشارکت کنند‌

وی با بیان اینکه اولین محموله این کمک‌ها نیز در  اردیبهشت ماه امسال تحویل بیمارستان علیمردان نهاوند شده است، گفت: این کمک‌ها شامل دو دستگاه الکتروشوک، چهار دستگاه ساکشن جراحی پرتابل و دو دستگاه مانیتورینگ رنگی علائم حیاتی بوده است.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تجهیزات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد