Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: ۹ ماه هست مدام از کمبود مواد اولیه گله می کنیم و هنوز بانک مرکزی و وزارت صنعت اقدامی برای رفع این موضوع انجام نداده اند.مگر می‌شود بدون مواد اولیه کار تولیدی کرد! - اخبار اقتصادی -

مجید افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز امروز بلای جان تولیدکنندگان به ویژه در بخش پوشاک شده است اظهار داشت: در حال حاضر سفره مردم کم شده و تقاضا در بخش کوتاه پوشاک به حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیان اینکه کسب و کارها امروز دچار مشکل شده است، افزود: به خاطر کرونا ترددها در مراکز نیز کاهش پیدا کرده و همین امر باعث شده تا تولیدکنندگان نتوانند فروش خوبی در سطح بازار داشته باشندو

وی با بیان اینکه بازار در رکود مطلق به سر می‌برد چرا مسئولین نمی‌توانند تصمیمی برای مدیریت قیمت ارز انجام دهند،گفت: قرار بود در شرایط کرونا به ازای حفظ هر شغل کمک 12 تا 15 میلیون تومانی به واحدهای تولیدی پرداخت شود اما متاسفانه بانک ها بابت این تسهیلات سند ملکی می خواهند که این موضوع باعث شده تا تولید کننده رغبتی به دریافت این تسهیلات نداشته باشد.

افتخاری اضافه کرد: 9 ماه هست مدام از کمبود مواد اولیه گله می کنیم و هنوز بانک مرکزی و وزارت صنعت اقدامی برای رفع این موضوع انجام نداده اند.مگر می‌شود بدون مواد اولیه کار تولیدی کرد!

این عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با اعلام اینکه ممکن است برخی از سفارشات تا سه ماه در گمرکات معطل بماند، تصریح کرد: قرار بود برخی از رسته هایی که در شرایط کرونا با مشکلات جدی روبرو شده اند مشمول معافیت مالیاتی شوند اما این موضوع نیز اجرایی نشد. در این شرایط باید از دولت پرسید می خواهد چه بلایی بر سر صنعت نساجی بیاورد؛ صنعت نساجی در حال نابود شدن است و هیچ‌کس توجهی به این موضوع ندارد میزان اشتغال این صنعت بسیار بالاست و در این 6 ماه ابتدایی سال بخش زیادی از کارگران این حوزه در رشته‌های مختلف بیکار شدند و هیچ‌کس پاسخگو نیست.

انتهای پیام/

                             

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق پوشاک قاچاق پوشاک مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش قزوین گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده‌ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیرو‌های خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه‌ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل می‌کنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند که موفق شدیم با همراهی دستگاه‌های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه