Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به همراه فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک، در سفر به استان خراسان جنوبی ، در جلسه با نخبگان و فعالان کشاورزی این استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی ، معاونان ،استاندار خراسان جنوبی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، حضور یافتند و ضمن پاسخ به مباحث و موضوعات مطرح شده از سوی آنان ، رهنمودهای لازم را ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارشایران اکونومیست  به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در خراسان جنوبی، در این جلسه خدارحمی تلاش همه جانبه برای تامین منابع ارزان قیمت را خواسته به حق تولید کنندگان دانست و فعالیت گلخانه ها در مقیاس بیشتر را در راستای افزایش صرفه اقتصادی، موثر عنوان کرد.

بر اساس این گزارش: خدارحمی و فنودی در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی و در دومین روز سفر در جمع همکاران شعبه خوسف حضور یافتند و با آن ها دیدار و گفت و گو کردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قضاوت داوران خراسان جنوبی در رنکینگ اسنوکر کشور

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی