Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادنی دیدار روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق این نامه به باشگاه سپیدرود رشت مهلت داده شده تا در خصوص ۲۸ میلیارد ریال بدهی این تیم به طلبکاران تعیین تکلیف شود، این در حالی است که این فرصت ساعت ها و روزهای پایانی خود را سپری می کند و متاسفانه خطر جدی این تیم ریشه دار و پرطرفدار را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این میان مسئولان استانی درگیر باشگاه سپیدرود رشت نیز از وجود این نامه مطلعند اما به دلیل اینکه موجب نگرانی خریداران و یا طرفداران این تیم را ایجاد نکنند تاکنون در خصوص وجود این نامه سکوت کرده اند.

وی در ادامه به وضعیت نابسامان سپیدرود اشاره و بیان کرد: حدود ۲۰ روز گذشته فراخوانی برای دراختیار گرفتن این باشگاه داده شد و ۶ خریدار نیز برنامه های خود را ارائه کردند و وضعیت خریداران بررسی شد و به طور غیررسمی نیز اعلام شده که دو خریدار شانس بیشتری برای دراختیار گرفتن سپیدرود دارند.

مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: بیش از یک هفته از این امر سپری شده اما تاکنون هیچ اتفاقی نیافتاده در حالی که نامه ضرب العجل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز روی دست این باشگاه مانده است.

دیدار خاطرنشان کرد: در این مدت اگر با خریداری به توافق می رسیدند، آن خریدار می توانست با طلبکاران وارد مذاکره شود و با پرداخت بخشی از این بدهی و یا گرفتن زمان بیشتر، تهدید کسر امتیاز و یا سقوط به لیگ پایین تر هم سپیدرود را تهدید نمی کرد.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر شرایط بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز به دلیل نداشتن مدیرعامل،  سرپرست و کادر فنی مشخص نیست و اکثر بازیکنان شاخص این تیم بدلیل این مشکلات به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کرده اند.

وی اظهار کرد: البته انتخاب یک مالک کار چندان سختی نبود و اگر مالک انتخاب می شد،  بهتر از شرایط فعلی بود و در حال حاضر نیز کیومرث بیات که از وی به عنوان آخرین مالک این باشگاه نام برده می شود،  هم اینک به فکر بسته شدن یا بسته نشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد خوزستان است و در این خصوص اظهار نظر می کند.

وی در ادامه گفت: سپیدرود هم اینک با کوهی از مشکلات و موانع روبرو است و همچنین قرار است که رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم از نیمه اول آبان ماه آغاز شود و این در حالی این که این تیم ریشه دار،  قدیمی و پرظرفدار، مالک، مدیرعامل، سرپرست، کادرفنی و بازیکن ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: متاسفانه این باشگاه با انبوهی از بدهی مواجهه است که این امر حاصل بی تدبیری های چند سال اخیر مسئولان فوتبال گیلان در خصوص تغییر در مدیریت باشگاه سپیدرود رشت به وجود آمده است.

دیدار افزود: به هرحال امید است که هر چه زودتر وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود رشت مشخص شود تا مالک جدید بتواند به این تیم سرو سامانی دهد تا سپیدرود رشت با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابد.  

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت در پابان با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات به لیگ دسته دوم سقوط کرد.  

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود رشت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا