Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:25:36 GMT

قیمت مرغ روی کانال ۱۸ هزارتومان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۴۹۷۱

قیمت مرغ روی کانال ۱۸ هزارتومان

به گزارش خبرنگار مهر از صبح امروز برخی از فروشندگان پروتئینی در قزوین هر کیلو مرغ را حدود ۲۰ هزار تومان به فروش رسانده‌اند.

از سویی در حالی که برخی‌ها علت این افزایش قیمت را اعتصاب کشتارگاه می‌دانستند، مسؤول اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی با تکذیب هرگونه اعتصاب، آن را شایعه‌ای برای برهم زدن بازار می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع ۷۰ تن مرغ در قزوین
اکبر آقاجانی مسؤول اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیچ اعتصابی در استان قزوین صورت نگرفته و این یک شایعه و کذب است، اظهار کرد: شب گذشته بیش از ۷۰ تن مرغ در استان قزوین با قیمت ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: قیمت مصوب مرغ ۱۸۲۰۰ الی ۱۸,۵۰۰ تومان است و هرگونه افزایش قیمت بیش از این تخلف بوده و باید با آن برخورد شود.

آقاجانی با بیان اینکه شرایط برای مرغداران اصلاً مناسب نیست، تصریح کرد: بی ثباتی در بازار نهاده‌های دامی جز فشار و آزار و اذیت تولید کننده و در نهایت مردم، فایده دیگری نداشته است.

مشکل اصلی در بازار مرغ در بخش توزیع نهاده‌های دامی است
وی اضافه کرد: مشکل اصلی در بازار مرغ در بخش توزیع نهاده‌های دامی است و تا وقتی جهاد کشاورزی این مشکل را حل نکند شاهد بدتر شدن وضعیت خواهیم بود.

مسؤول اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تصریح کرد: هم اکنون جهاد کشاورزی در بهترین شرایط تنها ۳۰ درصد نیاز مرغداران را تأمین می‌کند و ما بقی مصرف نهاده‌های دامی باید از بازار آزاد تأمین شود.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بنا به برخی اخبار دولت هیچ دلاری برای نهاده دامی آزاد تخصیص نداده و از گمرک آزاد نکرده و حال سوال اینجاست که این میزان نهاده دامی به چه صورت در دستان بخش خصوصی موجود است.

آقاجانی ادامه داد: در حالی که نهاده‌های دامی همچون سویا توسط بخش دولتی حدود ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد، متأسفانه بخش خصوصی همین نهاده را با قیمت ۱۳ هزار تومان عرضه می‌کند.


مرغ به هر کیلو ۲۵ هزار تومان خواهد رسید
وی بیان کرد: ۷۰ درصد نیاز نهاده‌ها در مرغداری توسط بخش خصوصی رفع می‌شود و طبیعتاً با این میزان قیمت و واسطه‌های موجود نباید انتظار بهبود بازار را داشته باشیم.

مسؤول اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی یادآور شد: بدون شک با این شرایط باید به زودی شاهد مرغ با قیمت هرکیلو ۲۵ هزار تومان در بازار باشیم.

اما علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با رد هرگونه افزایش قیمت اظهار کرد: هرگونه فروش مرغ بیش از قیمت مصوب ممنوع بوده و جرم تلقی می‌شود.

با افزایش قیمت‌ها برخورد می‌کنیم
وی اضافه کرد: هیچ اعتصاب و یا افزایش قیمتی نداریم و این شایعات تنها از سوی عده‌ای سودجو برای برهم زدن بازار است.

به گزارش مهر بدون شک ثبات در بازار نیازمند همراهی بخش دولتی و حذف واسطه‌ها است. جهاد کشاورزی امروز به دلیل تأمین کننده اصلی نهاده‌های دامی باید پاسخگوی وضعیت فعلی بازار باشد.

کد خبر 5040851

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغداری قزوین علی اکبر کبیری قیمت مرغ ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر اربعین 99 شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد نهاده های دامی افزایش قیمت هزار تومان نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجتماعی و رفاهی اداره کل تعاون استان گفت: استقبال هم استانی‌ها از اجرای این طرح مطلوب بوده به طوری که امروز بیش از ۹۳۸ هزار و ۲۵۰ تراکنش در استان ثبت شد.
دانشی با بیان اینکه در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است افزود: مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، به این صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
معاون اجتماعی و رفاهی اداره کل تعاون استان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده اند ادامه داد: ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان هم اعتبار در استان استفاده شده است.
دانشی ضمن درخواست از مردم برای دریافت سهمیه مرحله سوم این طرح اضافه کرد: در مرحله دوم حدود ۲۷۷ هزار خانوار از این طرح استفاده کردند و این رقم در این مرحله کاهش داشته که انتظار می‌رود جاماندگان تا فردا از این طرح بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست