Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه آذربایجان‌غربی طی یک فرآیند اطلاعاتی و پس از کسب مجوزهای قضائی، موفق به شناسائی و دستگیری اعضاء شبکه غیرقانونی خرید و فروش و قاچاق داروهای حیاتی شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ب​به نقل از روابط عمومی سپاه استان، این شبکه با خارج کردن داروهای حیاتی از مراکز درمانی و ایجاد بازار سیاه، اقدام به فروش آنها با قیمت‌های گزاف و چندین برابری خارج از شبکه توزیع غذا و دارو می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این شبکه با جلب سایر واسطه‌ها و دلالان اقدام به قاچاق این داروها به سایر کشور های مرکزی و غرب آسیا می‌ کردند.

در این راستا، پنج نفر شناسایی و دستگیر شدند که یکی از آنها کارمند دولتی بوده و در خروج داروها از مراکز درمانی، با این شبکه همکاری می‌کرد همچنین تعداد قابل توجهی دارو که در شرایط نامطلوب نگهداری می‌شدند،کشف و ضبط شد.

سازمان اطلاعات سپاه مصمّم است با عواملی که باعث سلب امنیت جامعه درابعاد مختلف می‌شوند، برخورد جدی و قانونی بعمل آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه سپاه شهداء سپاه شهداء آذربایجان غربی اطلاعات سپاه سازمان اطلاعات سپاه شبکه قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی  سازمان غذا و دارو، طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیش از نیاز بیماران وارد کشور شده است و برای تأمین این دارو مشکلی وجود ندارد .

در روز‌های اخیر، نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی دارد و در داروخانه‌های منتخب، توزیع می‌شود.

مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، نرم افزار تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir و با وارد کردن نام دارو، از نزدیک‌ترین داروخانه وارفارین را تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته می شود. 

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند