Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان گفت: برای حل مشکل ساماندهی نخاله های ساختمانی همه دستگاه ها باید با شرکت حمل نخاله ها همکاری داشتند باشند و عدم همکاری با این طرح برخورد قانونی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، محمد حمیدی در جلسه ساماندهی نخاله های ساختمانی شهرستان گرگان گفت: این طرح از یک ماه گذشته اجرا شده که متاسفانه با مشکلات و عدم همکاری برخی کامیون دارها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح باید با با هماهنگی همه دستگاه ها و با انسجام بیشتر دنبال شود، خاطرنشان کرد: مالک باید به کسی اجازه خاکبرداری را بدهد که مجوز دارد و اگر تایید مجوز را در موقع تسویه نیاورد حق شروع عملیات ساختمانی جدید را نخواهد داشت.

فرماندار گرگان تاکید کرد: با برخورد قانونی عرصه را برای متخلفین باید سخت کرد و با بررسی نقاط ضعف و قوت این طرح تخلف در این حوزه را به حداقل برسانیم تا از پیامدهای بعدی آن جلوگیری شود

حمیدی افزود: شرکت ساماندهی هر ماه یک بار گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دهد و در کنار آن اداره راه نیز باید در کنار شهرداری و پلیس راهور کنترلهای محسوس و نامحسوس خود را داشته باشند.

وی یادآورشد: با اجرای دقیق این طرح شاهد کمتر شدن خطر ترافیک می شویم،  از ریختن نخاله ها در اطراف شهر جلوگیری می شود و نظارت بهتری در هنگام گودبرداری ها انجام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان نخاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر