Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:09:43 GMT

چند عضو تیم والیبال ارومیه محروم شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۵۰۹۰

چند عضو تیم والیبال ارومیه محروم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز گذشته (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه پیگیری شد.

تیم‌های پیکان تهران و آذرباتری ارومیه در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر در سالن ایران خودرو به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، بر اساس گزارش ناظر این مسابقه و به دلیل رفتار ناشایست در جریان و بعد از مسابقه، دو بازیکن (جاوید اسمعیل‌زاده و مهدی رضایی)، مربی بدنساز (توحید اصغری)، سرمربی (ساسان خداپرست) و سرپرست (سالار پاسبانی) تیم آذرباتری ارومیه تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان، روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای یزد، اردکان، ارومیه، رامسر، قزوین و تهران پیگیری خواهد شد و تیم آذرباتری ارومیه میزبان فولاد سیرجان است.

کد خبر 5040857

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال کمیته انضباطی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا السد قطر لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تکواندو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال